Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
18.12.1993
Místo:
Depo Zvolen
Na okraji zvolenského depa byl k dalšímu výkonu nachystán domácí "čmelák" 771.195-5. Za sebou měl tou dobou už 21 let služby v náročné nákladní dopravě jak traťové, tak na posunu.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
19.12.1993
Místo:
Depo Zvolen
Dříve vzorně udržovaný "sergej" 781.221-7 na jednom z paprsků točny zvolenského depa už jen vzpomíná na své těžké nasazení v nákladní dopravě a jeho stav nasvědčuje tomu, že ho čekala poslední cesta ke šrotaci.
Autor:
David Prause
Datum:
27.07.1994
Místo:
Depo Zvolen
Rušne 771.015-5 a 753.202-1 ŽSR odpočívali v zvolenskom depe.
Autor:
David Prause
Datum:
27.07.1994
Místo:
Depo Zvolen
Už neprevádzkovaná 753.108-0 bola zachytená pri západnej točni v depe Zvolen.
Autor:
David Prause
Datum:
27.07.1994
Místo:
Depo Zvolen
Vyradená "okaňa trojka" 753.130-4 smutne postávala na východnej točni depa Zvolen. Na rovnakej koľaji, no bližšie k točni postával rušeň 753.132-0, ktorý mal viac šťastia a neskôr sa dočkal rekonštrukcie na rad 750.
Autor:
David Prause
Datum:
27.07.1994
Místo:
Depo Zvolen
V rušňovom depe Zvolen bola zachytená dvojica rušňov 753.202-1 a 771.015-5.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
27.10.1994
Místo:
Depo Zvolen
Ve zvolenském depu byl dne 27.10.1994 vyfocen motorový vůz 851.008-3 a to ve zcela novém laku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.10.1996
Místo:
Depo Zvolen
Zrejme už neprevádzkovaný, ale stále zachovalo vyzerajúci "pišta" 735.183-6 bol zachytený vo zvolenskom rušňovom depe. Rušeň bol o niekoľko rokov pristavený na rekonštrukciu na rad 736, po ktorej sa v roku 2004 vrátil do prevádzky ako 736.011-8.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 10. 6. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací