Autor:
David Maštalíř
Datum:
08.08.2012
Místo:
Depo Olomouc
Kabina oddělána od rámu, který už je taky řádně nařezán a tak v olomouckém depu končí svůj život 714.005-6.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
10.10.2012
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu se chystala na vyjetí do stanice šumperská 750.716-3. Tato lokomotiva byla předělána z původní 750.253-7 (753.253-4, ex T478.3253).
Autor:
Aleš Krška
Datum:
29.01.2013
Místo:
Depo Olomouc
V domovském olomouckém depu odpočíval motorový vůz 843.026-6.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
12.04.2013
Místo:
Depo Olomouc
"Puklík" 702.062-1 byl zachycen během posunu s "pilštykem" 735.007-7 v obvodu olomouckého depa.
Autor:
Radim Škopec
Datum:
25.04.2013
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu čekala na další nasazení "retrojednotka" 460.079-7/460.080-5, vedle ní projížděl vlak Regiojetu, který měl v čele "peršinga" 162.120-0.
Autor:
Radim Škopec
Datum:
25.04.2013
Místo:
Depo Olomouc
K setkání 460.086-2 a 163.097-9 došlo v olomouckém depu dne 25.4.2013.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
06.05.2013
Místo:
Depo Olomouc
750.717-1 stojí v Olomouci před halou provozního ošetření a vypomáhá zde v rámci topírenského posunu. Tato lokomotiva byla předělána z 750.258-6 (753.258-3, ex T478.3258).
Autor:
Aleš Krška
Datum:
08.07.2013
Místo:
Depo Olomouc
"Eso" 363.048-0 bylo v olomouckém depu zdokumentováno v základním laku před finálním lakováním do korporátního nátěru firmy ČD Cargo.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 16. 9. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací