Autor:
Petr Malý
Datum:
14.12.2001
Místo:
Děčín hlavní nádraží
Ústecký "čmelák" 770.090-9 vjíždí na přípřeži německé 180.013-5 s vlakem RoLa do děčínského hlavního nádraží, které právě procházelo rekonstrukcí.
Autor:
Petr Malý
Datum:
14.08.2003
Místo:
Děčín hlavní nádraží
Při posunu po děčínském hlavním nádraží byla zdokumentována místní "ponorka" 730.003-1.
Autor:
Petr Malý
Datum:
16.07.2009
Místo:
Děčín hlavní nádraží
V dobách, kdy ještě celkem často zasahovala v čele náhrad do čela vlaků osobní dopravy, čekala na děčínském hlavním nádraží na své další nasazení "bobina" 141.012-5
Autor:
Petr Malý
Datum:
26.08.2010
Místo:
Děčín hlavní nádraží
Ještě ve svém typickém zelezném nátěru postával stroj 163.003-7 na děčínském hlavním nádraží. Následující rok byl tento peršing přistaven na rekonstrukci na řadu 363.5, konkrétně 363.510-9.
Autor:
Petr Malý
Datum:
24.01.2011
Místo:
Děčín hlavní nádraží
Na děčínském hlavním nádraží stálo odstavené dvojče lokomotiv 740.711-7+740.883-4 společnosti LTE.
Autor:
Petr Malý
Datum:
24.01.2011
Místo:
Děčín hlavní nádraží
Na své další výkony čekaly v Děčíně stroje 740.883-4 a 740.711-7.
Autor:
Petr Malý
Datum:
26.05.2012
Místo:
Děčín hlavní nádraží
V Děčíně čekal na odjezd "rychlý peršing" 162.040-0 s rychlíkem do Prahy a vzadu "pomalý peršing" 163.090-4 s osobním vlakem do Mostu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 10. 6. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací