Brandýs nad Orlicí

Autor: Petr Sobas
Datum: 02.08.2014
Místo: Brandýs nad Orlicí

V polovině letních prázdnin upaluje lokomotiva 362.121-6 v čele rychlíku R 866 "Macocha" mezi Bezprávím a Brandýsem nad Orlicí.

Autor: Petr Malý
Datum: 20.03.2015
Místo: Brandýs nad Orlicí

Údolím řeky Orlice mezi Ústím nad Orlicí a Chocní projíždí lokomotiva 150.221-0 s R 886 VELEHRAD z Luhačovic do Prahy.

Autor: Petr Malý
Datum: 20.03.2015
Místo: Brandýs nad Orlicí

Ještě v roce 2015 bylo možno spatřit kolem České Třebové i několik lokomotivy řady 122 v čele různých vlaků mířících např do Berouna nebo Ústí nad Labem. V čele jednoho takového s cílovou stanicí Řetenice byl stroj 122.012-8.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 26.07.2015
Místo: Brandýs nad Orlicí

Ke stanici Brandýs nad Orlicí se odpoledne horkého 26. července 2015 blížil rychlík číslo 886 "Velehrad", vedený strojem 150.226-9 v první verzi korporátního nátěru Českých Drah.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 26.07.2015
Místo: Brandýs nad Orlicí

K Brandýsu nad Orlicí se horkého letního odpoledne 26. července 2015 blížil vlak EC 222 "Detvan", vedený strojem 151.011-4.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 26.07.2015
Místo: Brandýs nad Orlicí

Ke stanici Brandýs nad Labem se 26. července 2015 blížil vlak EC 222 "Detvan", vedený tehdy ještě zelenokrémovým peršingem 162.035-0.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 26.07.2015
Místo: Brandýs nad Orlicí

Absence vlakového zabezpečovače ETCS vyhnala v grafikonu 2025 lokomotivy řady 380 na trať Praha - České Budějovice, se zajížděním až do rakouského Linzu. O deset let dříve byl výhradní provoz pod ETCS ještě v nedohlednu, a tak se tehdy ještě zánovní stroje řady 380 mohly prohánět na koridorových tratích napříč republikou. Díky tomu také 26.července 2015 mohl před Brandýsem nad Orlicí vzniknout snímek vlaku EC 170 "Hungaria", s lokomotivou 380.019-0 v čele.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 26.07.2015
Místo: Brandýs nad Orlicí

Od 19.4.1997 zahájil provoz u dopravce OKD Doprava šestikolák 181.040-7. Ten byl po dvaatřicetiletém provozu u ČSD (ČD) k 14.říjnu 1993 zrušen a v Pars DMN Šumperk následně využíván jako zdroj náhradních dílů pro jiné tam opravované šestikoláky. Zlom nastal v roce 1997, kdy byl opraven a spolu se strojem 181.024 odprodán na ostravsko. Se změnou vlastnické struktury OKDD přešly oba stroje do vlastnictví dopravce Advanced World Transport (AWT) a následně pak pod křídla PKP CARGO International. Snímek zachycující ho 26. července 2015 s vlakem Pn 90822 u Brandýsa nad Orlicí připomíná dobu, kdy jezdil pod křídly AWT, jak také dokládá jeho nátěr.