Nové!
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
20.10.2008
Místo:
Bezpráví
Ve středu 26.7.1978 byly přejímačem ČSD ve Škodě Plzeň převzaty dva stroje továrního typu 65E, u státních drah později označené E499.2013 a E499.2014. Na snímku pořízeném u Bezpráví 20. října 2008 je v čele rychlíku 702 zachycená první z nich, třináctka. Svoji Technicko-bezpečnostní zkoušku absolvovala 11.8.1978 společně se strojem inventárního čísla 017. Ten, narozdíl od E499.2013, před sebou dlouhý život neměl, neboť už 17.6.1981 byl těžce poškozen při nehodě a následně byl jako první své řady zrušen. Třináctku ale čekaly dlouhé roky provozu v rychlíkovém provozu na hlavním tahu na výkonech lokomotivního depa Praha-střed (později Masarykovo), a následně také dep Vršovice a Bohumín. Od roku 1988 byla přečíslována na označení 150.013-1 a takto označená jezdila až do roku 2008, kdy byla ke dni 18.9.2008 přečíslována na 150 213-7.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
20.10.2008
Místo:
Bezpráví
Žádné stopy po korporátním nátěru 20. října 2008 ještě nenesla ani souprava vlaku EC 147 "Ohře" a ani lokomotiva 151.014-8 v jeho čele, zachycená nedaleko zastávky Bezpráví.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
07.08.2009
Místo:
Bezpráví
V pátek vyrazil "peršing" 162.012-9 jako náhrada turnusového stroje řady 151 na čele EC 115 "Praha". Snímek byl autorem pořízen nedaleko zastávky Bezpráví.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
20.09.2009
Místo:
Bezpráví
Nádhernou krajinou kolem zastávky Bezpráví provážela lokomotiva 123.005-1 svůj ucelený vlak s uhlím.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
27.06.2010
Místo:
Bezpráví
Na konci své kariéry se olomoucké bobiny velmi často objevovaly v čele soupravových vlaků spojující východ se západem. Na snímku projíždí Sv 1306 přes Bezpráví v čele opět s 141.018-2. Můžeme dodat, že kromě tohoto stroje se na obratu Sv 1306/1307 objevovala i 140.085 nebo 141.054.
Autor:
Pavel Stejskal
Datum:
12.10.2010
Místo:
Bezpráví
Dne 12. října 2010 byla v čele nákladního vlaku, v úseku Ústí nad Orlicí a Brandýs nad Orlicí, nedaleko zastávky Bezpráví zachycena ostravská lokomotiva 130.028-4.