Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
26.10.1995
Místo:
Praha-Libeň
Ve stanici Praha-Libeň byl zachycen tandem strojů 121.050 a 122.004-4 v krásném novém nátěru.
Nové!
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
23.09.2005
Místo:
Praha-Horní Měcholupy
Prvních 25 let v provozu, byly lokomotivy řady E 469.3 / 123, domovem v Praze. Nejdříve v depu na nádraží Střed ( později opět přejmenovaném na Masarykovo), následně byly předány do PJ Vršovice. Jejich typickými výkony byly přetahy na pražských spojkách a výkony v nákladní dopravě na tratích v okolí Prahy a ve středních Čechách. Doplňkově byly v některých letech turnusově využívány i na nemnohých výkonech v osobní dopravě v pražské aglomeraci. V roce 1996 jsou předány do Ústí nad Labem, jejich akční rádius se zvětšil, stejně jako se postupně zintenzivnilo jejich zajíždění až na Ostravsko. V Praze, nedaleko zastávky Horní Měcholupy vnikl 23. září 2005 snímek v té době nátěrově nezaměnitelného stroje 123.004-4, mířícím s kontejnery do nedaleké Uhříněvse.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
27.10.2006
Místo:
Světec
"Pěkná" 123.004-4 vytahuje prázdnou soupravu wapek ze stanice Světec po spojovací koleji A na úpravnu uhlí Ledvice.
Autor:
Petr Malý
Datum:
02.07.2010
Místo:
Děčín hl.n.
Lokomotiva 123.004-4 odpočívala mezi výkony v Děčíně, kde byla zachycena autorem. Pro svůj zvláštní nátěr je často fotografami vyhledávaná.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.11.2020
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Na neplánovanou opravu vyčkává v hale SOKV Ústí nad Labem stroj 123.004-4.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 10. 6. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací