Autor:
Zdeněk Fišer
Datum:
05.06.1995
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
"Brejlovec" 750.119-0 nedaleko stanice Bystřice pod Hostýnem.
Autor:
Jaroslav Valeš
Datum:
23.04.1997
Místo:
Branky na Moravě
Do stanice Branky na Moravě přijíždí osobní vlak 3108 ( Ostrava hl.n. - Kojetín ) vedený valašskou "nulkou" 750.119-0, která musela snížit rychlost vlaku na 40 km/h, protože místní stanice byla jedna z posledních ve svém okolí s odklonem osy.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
03.06.1997
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Do malebné stanice přijel s osobním vlakem valašský "brejlovec" 750.119-0, který byl z dálky rozeznatelný díky šikmému výstražnému pruhu. Mimo něj byly takto vylepšeny ještě i lok. 750.042-4 a 750.121-6, ovšem každá měla navíc nějaký detail k rozlišení.
Autor:
Miroslav Boška
Datum:
08.09.1998
Místo:
Hostašovice
Do Hostašovic přijížděl vlak Os 3112 a v jeho čele byla "nulka" 750.119-0.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
16.05.2003
Místo:
Kojetín
Při odvozu prázdných vozů k nakládce štěrku ze stanice Kojetín směrem na Skašov, zvěčnil autor lokomotivu 750.119-0.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
28.01.2005
Místo:
Frýdek-Místek
Brejlovec 750.119-0 s vlakem Os 3138 před Frýdkem-Místkem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
03.07.2006
Místo:
Holešov
750.119-0 čeká v Holešově na odjezd s "bumlákem" Mn 81051 do Bystřice pod Hostýnem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.08.2006
Místo:
Skašov
Vlečkový vlak 81091 je nachystán na odjezd z vlečky Skašov, v čele je valašská "nulka" 750.119-0 a na postrku je nachystána "berta" 751.088-6.
Nové!
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
01.04.2009
Místo:
Rynoltice
Provozní pouť brejlovce T478.3119 byla zahájena v říjnu 1973 jeho dodáním do depa Brno-dolní. V roce 1980 byl předán do LD Valašském Meziříčí, aby po dalších sedmi letech, v prosinci 1987, byl předisponován do LD Ostrava. Už v listopadu 1989 se vrací do Valašského Meziřící, kde byl domovem až do roku 2007, s vyjímkou roku 1991, kdy se krátkodobě objevuje ve stavu depa Brno-dolní. Depo Valašské Meziříčí na něm počátkem roku 1994 provádí rekonstrukci vlakového topení, s následným přečíslováním na 750.119-0. V roce 2007 je předán do DKV Brno, PJ Brno-Maloměřice. Poslední dějství jeho provozu se začíná psát 26.10.2008, kdy je předán do Liberce s určením na vozbu rychlíků do Ústí nad Labem. V lednu 2010 Liberec opouští a je předán do PJ Bohumín, aby byl ještě téhož roku přistaven k do CZ Loko Česká Třebová na modernizaci, po níž vyjel už jako 750.704. Na snímku z 1.4.2009 je ještě jako 750.119-0 zachycen s vlakem R 1160 (Liberec - Ústí n.L) při vjezdu do stanice Rynoltice.
Autor:
Petr Malý
Datum:
07.08.2009
Místo:
Benešov nad Ploučnicí
Při křižování s protijedoucím rychlíkem čeká v Benešově nad Ploučnicí liberecký "brejlovec" 750.119-0.
Autor:
Michal Štrublík
Datum:
06.03.2010
Místo:
Vratimov
Ze stanice Vratimov uhání se svou soupravou lokomotiva 750 119-0. Zaskakuje za některou z neschopných lokomotiv řady 754, pro které byl v roce 2010 vytvořen turnus pro sedm lokomotiv. 750 119 patřila k několika lokomotivám řady 750, které do Bohumína byly přemístěny pro trvalou krizi místních lokomotiv řady 754. Většina "nulek", stejně jako 750 119, dožila do své rekonstrukce na řadu 750.7 na místní trati do Frenštátu pod Radhoštěm.