750 119-0


Tato galerie byla zobrazena: 3566×.

Autor: Zdeněk Fišer
Datum: 05.06.1995
Místo: Bystřice pod Hostýnem

"Brejlovec" 750.119-0 nedaleko stanice Bystřice pod Hostýnem.

Autor: Jaroslav Valeš
Datum: 23.04.1997
Místo: Branky na Moravě

Do stanice Branky na Moravě přijíždí osobní vlak 3108 ( Ostrava hl.n. - Kojetín ) vedený valašskou "nulkou" 750.119-0, která musela snížit rychlost vlaku na 40 km/h, protože místní stanice byla jedna z posledních ve svém okolí s odklonem osy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.06.1997
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Do malebné stanice přijel s osobním vlakem valašský "brejlovec" 750.119-0, který byl z dálky rozeznatelný díky šikmému výstražnému pruhu. Mimo něj byly takto vylepšeny ještě i lok. 750.042-4 a 750.121-6, ovšem každá měla navíc nějaký detail k rozlišení.

Autor: Miroslav Boška
Datum: 08.09.1998
Místo: Hostašovice

Do Hostašovic přijížděl vlak Os 3112 a v jeho čele byla "nulka" 750.119-0.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 16.05.2003
Místo: Kojetín

Při odvozu prázdných vozů k nakládce štěrku ze stanice Kojetín směrem na Skašov, zvěčnil autor lokomotivu 750.119-0.

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 28.01.2005
Místo: Frýdek-Místek

Brejlovec 750.119-0 s vlakem Os 3138 před Frýdkem-Místkem.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 03.07.2006
Místo: Holešov

750.119-0 čeká v Holešově na odjezd s "bumlákem" Mn 81051 do Bystřice pod Hostýnem.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 16.08.2006
Místo: Skašov

Vlečkový vlak 81091  je nachystán na odjezd z vlečky Skašov, v čele je valašská "nulka" 750.119-0 a na postrku je nachystána "berta" 751.088-6.

Nové!
Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 01.04.2009
Místo: Rynoltice

Provozní pouť brejlovce T478.3119 byla zahájena v říjnu 1973 jeho dodáním do depa Brno-dolní. V roce 1980 byl předán do LD Valašském Meziříčí, aby po dalších sedmi letech, v prosinci 1987, byl předisponován do LD Ostrava. Už v listopadu 1989 se vrací do Valašského Meziřící, kde byl domovem až do roku 2007, s vyjímkou roku 1991, kdy se krátkodobě objevuje ve stavu depa Brno-dolní. Depo Valašské Meziříčí na něm počátkem roku 1994 provádí rekonstrukci vlakového topení, s následným přečíslováním na 750.119-0. V roce 2007 je předán do DKV Brno, PJ Brno-Maloměřice. Poslední dějství jeho provozu se začíná psát 26.10.2008, kdy je předán do Liberce s určením na vozbu rychlíků do Ústí nad Labem. V lednu 2010 Liberec opouští a je předán do PJ Bohumín, aby byl ještě téhož roku přistaven k do CZ Loko Česká Třebová na modernizaci, po níž vyjel už jako 750.704. Na snímku z 1.4.2009 je ještě jako 750.119-0 zachycen s vlakem R 1160 (Liberec - Ústí n.L) při vjezdu do stanice Rynoltice.

Autor: Petr Malý
Datum: 11.04.2009
Místo: Stružnice

Na sklonku svého provozního života jezdil stroj 750.119-0 v Liberci. V čele rychlíků do Ústí nad Labem se tak střídala s dalšími třemi nulkami 750.118-2, 750.160-4 a 750.258-6. Na snímku projíždí R 1157 stanicí Stružnice.

Autor: Petr Malý
Datum: 07.08.2009
Místo: Benešov nad Ploučnicí

Při křižování s protijedoucím rychlíkem čeká v Benešově nad Ploučnicí liberecký "brejlovec" 750.119-0.

Autor: Michal Štrublík
Datum: 06.03.2010
Místo: Vratimov

Ze stanice Vratimov uhání se svou soupravou lokomotiva 750 119-0. Zaskakuje za některou z neschopných lokomotiv řady 754, pro které byl v roce 2010 vytvořen turnus pro sedm lokomotiv. 750 119 patřila k několika lokomotivám řady 750, které do Bohumína byly přemístěny pro trvalou krizi místních lokomotiv řady 754. Většina "nulek", stejně jako 750 119, dožila do své rekonstrukce na řadu 750.7 na místní trati do Frenštátu pod Radhoštěm.