Před kralupskou "lokomotivní kůlničkou" se 22.července 2009 sešla trojice zamračených řady 751, nasazovaných v té době do provozu v oblasti Kralup a Kladna. Každá z nich svůj provoz u ČSD začínala v jiném depu - stroj inventárního čísla 228 byl 30.4.1971 dodán do depa Praha-Libeň, lokomotiva č.154 byla 10.4.1969 dodána do depa Děčín, a stroj č.176 zařadilo do svého stavu ke dni 29.1.1970 depo Zdice. Přesto právě uprostřed stojící 751.154 v Kralupech odjezdila většinu svého provozního života. I když provoz u ČSD zahájila 18.dubna 1969 vykonáním TBZ v již zmíněném Děčíně, k 1.8.1973 byla předána do Kralup, kde pak zůstala po většinu svého provozního života, s vyjímkou nedlouhé epizody, kdy jezdila v Lounech a závěrečné fáze jejího provozu, kdy se vznikem ČD Cargo se jejím domovem stalo SOKV v Ústí nad Labem.