751 230-4


Tato galerie byla zobrazena: 5190×.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 13.08.1982
Místo: Praha-Hostivař

Poblíž stanice Praha-Hostivař projížděla v čele nákladního vlaku značně omšelá "zamračená" T478.1230, která měla toho dne roli dispečerské T2 ( "druhého tygra" ).

Autor: Zdeněk Brožek
Datum: 00.06.1993
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

V Mladé Boleslavi došlo k setkání českolipského "brejlovce" 753.009-0 ( osobní vlak do České Lípy ) a pražské "zamračené" 751.230-4 ( osobní vlak do Turnova ) . 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.04.1996
Místo: Týnec nad Sázavou

V Týnci nad Sázavou bola na manipulačnom vlaku zachytená "zamráča" 751.230-4.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 24.05.1996
Místo: Týnec nad Sázavou

Ve stanici Týnec nad Sázavou zapózovala autorovi lokomotiva 751.230-4, která byla chvíli po té nasazena na manipulační vlak.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 24.05.1996
Místo: Týnec nad Sázavou

Během další přestávky mezi vlaky, byla lokomotiva 751.230-4 odstavena opět ve stanici Týnec nad Sázavou. V pozadí vidíme osobní vlak, který vezla elektrická "zamračená" 749.179-8.

Nové!
Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 22.09.2005
Místo: Praha-Hostivař

Výroba motorových lokomotiv řad T478.1 a T478.2 byla v květnu 1971 završena dokončením lokomotivy T478.1230, která se tak stala vůbec poslední vyrobenou "zamračenou". Technicko-bezpečnostní zkoušku vykonala 22.5.1971 na trati Praha - Kolín, a poté byla zařazena do stavu depa Praha-Libeň, které jí dlouhé roky provozovalo v podřízené strojové stanici Čerčany. V době, kdy se její provoz už pomalu chýlil ke svému konci, byla 22.9.2005 vyfotografována ve stanici Praha-Hostivař.

Autor: Michal Kuty
Datum: 26.10.2005
Místo: Praha-Vršovice

Trojice vršovických "zamračených" 751.230-4+751.219-7+751.017-5 se po ukončení napěťové výluky vrací do depa.