Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
13.08.1982
Místo:
Praha-Hostivař
Poblíž stanice Praha-Hostivař projížděla v čele nákladního vlaku značně omšelá "zamračená" T478.1230, která měla toho dne roli dispečerské T2 ( "druhého tygra" ).
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.06.1993
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
V Mladé Boleslavi došlo k setkání českolipského "brejlovce" 753.009-0 ( osobní vlak do České Lípy ) a pražské "zamračené" 751.230-4 ( osobní vlak do Turnova ) .
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.04.1996
Místo:
Týnec nad Sázavou
V Týnci nad Sázavou bola na manipulačnom vlaku zachytená "zamráča" 751.230-4.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
24.05.1996
Místo:
Týnec nad Sázavou
Ve stanici Týnec nad Sázavou zapózovala autorovi lokomotiva 751.230-4, která byla chvíli po té nasazena na manipulační vlak.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
24.05.1996
Místo:
Týnec nad Sázavou
Během další přestávky mezi vlaky, byla lokomotiva 751.230-4 odstavena opět ve stanici Týnec nad Sázavou. V pozadí vidíme osobní vlak, který vezla elektrická "zamračená" 749.179-8.
Nové!
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
22.09.2005
Místo:
Praha-Hostivař
Výroba motorových lokomotiv řad T478.1 a T478.2 byla v květnu 1971 završena dokončením lokomotivy T478.1230, která se tak stala vůbec poslední vyrobenou "zamračenou". Technicko-bezpečnostní zkoušku vykonala 22.5.1971 na trati Praha - Kolín, a poté byla zařazena do stavu depa Praha-Libeň, které jí dlouhé roky provozovalo v podřízené strojové stanici Čerčany. V době, kdy se její provoz už pomalu chýlil ke svému konci, byla 22.9.2005 vyfotografována ve stanici Praha-Hostivař.
Autor:
Michal Kuty
Datum:
26.10.2005
Místo:
Praha-Vršovice
Trojice vršovických "zamračených" 751.230-4+751.219-7+751.017-5 se po ukončení napěťové výluky vrací do depa.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 10. 6. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací