28. ledna 1967 byla pro lepší využití předána 477.060 z již elektrifikované Jihlavy do depa Valašské Meziříčí. Jeho pravidelným výkonem se staly osobní vlaky z Kojetína přes Valašské Meziříčí do Ostravy (přes Frýdlant nad Ostravicí). Lokomotiva se těšila dobré údržbě a byla pro svou nenáročnost velmi oblíbená. Byla celou dobu nasazování řady 477.0 v turnusu a její četa Jestřáb/Ondryáš ji udržovala ve skvělém stavu. Vyznačovala se i svým pestrým zevnějškem - v roce 1970 měla atypicky natřen celý pojezd modrou barvou a to včetně hvězdic dvojkolí, přičemž tyčoví bylo údajně natřeno bílou barvou. Později se tato četa dostala na stroj T478.1149, který byl znám svým modrým "véčkem" na čelech.
Po ukončení turnusování řady 477.0 v LD Valašské Meziříčí došlo k jeho přesunu do Krnova. Stalo se tak 9. 12. 1970, kdy se vrátil z Českých Velenic po vykonané LS opravě. V Krnově se společně s 477.059 začala psát poslední aktivní kapitola "šedesátky".