Autor:
Vojtěch Gášek
Datum:
27.07.2012
Místo:
Humenné mesto
"Ceckaňa" 752.046-3 sjíždí do Humenného s manipulačním vlakem z Medzilaborců, většinu zátěže tvoří přeprava dřeva.
Autor:
Vojtěch Gášek
Datum:
27.07.2012
Místo:
Vranov nad Topľou
752.026-5 byla vyfocena bez zátěže ve stanici Vranov nad Topľou.
Autor:
Vojtěch Gášek
Datum:
17.09.2012
Místo:
DPOV Přerov
Na soustruhu přerovského DPOV byl zachycen muzejní "pilštyk" T466.0007.
Autor:
Vojtěch Gášek
Datum:
08.07.2013
Místo:
Suchdol nad Odrou
S ranním osobním vlakem 13331 z Vítkova se blíží vůz 810.524-9 k cílovému Suchdolu nad Odrou. V pozadí vysílač na Veselském kopci u Oder.
Autor:
Vojtěch Gášek
Datum:
16.07.2013
Místo:
Odry
Poslední normálněrozchodný motorový vůz řady 810 ( M152.0 ) dodaný pro ČSD - 810.678-3 odjíždí z dopravny Odry osobním vlakem 13333 z Vítkova do Suchdola nad Odrou, který byl jeho domovským depem. Pár dní před tím prodělal prohlídku MM, během které jej autor fotografie umyl, naleštil a mírně upravil.
Autor:
Vojtěch Gášek
Datum:
17.07.2013
Místo:
Suchdol nad Odrou
V hale suchdolského provozního pracoviště stojí odstavený motorový vůz 810.162-8, který byl odstaven příkazem z vyšších míst, neboť o něj měla zájem jistá firma pro rekonstrukci do zahraničí. K prodeji nakonec nedošlo a vůz chátral nejprve v Olomouci, nyní v České Třebové. Poslední výkon 810.162-8 byl dne 16.7.2013 osobní vlak 3372 ze Studénky do Suchdola nad Odrou. Společnost mu v hale dělají 810.180-0 coby záloha a 810.678-3 čekající na výkon.
Autor:
Vojtěch Gášek
Datum:
21.05.2014
Místo:
Pržno
754.028-9 projíždí s osobním vlakem traťový úsek mezi stanicemi Pržno a Frýdlant nad Ostravicí.
Autor:
Vojtěch Gášek
Datum:
21.05.2014
Místo:
Frýdlant nad Ostravicí
V posledním období před svým odstavením bývala valašská 742.046-6 často využita jako záloha na pracovišti ve Frýdku-Místku, odkud mohla operativně nahradit neschopné valašské motorové vozy řady 842, nebo bohumínské 754. Dne 21.května 2014 tak zaskakovala na osobních vlacích Ostrava - Frýdlant nad Ostravicí za řadu 754, a zachycena byla krátce před cílovou stanicí vlaku.