Autor: Petr Tausig

Autor: Petr Tausig
Datum: 01.07.1995
Místo: Depo Turnov

K pěknému setkání došlo v turnovském depu, kdy vedle sebe stanuly vzorně udržované stroje 735.285-9 a 735.057-2.

Autor: Petr Tausig
Datum: 01.07.1995
Místo: Turnov

V turnovském depu dne 1.7.1995 pózovala novým lakem vonící 810.126-3. V roce 2008 byla rekonstruována na "regionovu" 814.057-6.

Autor: Petr Tausig
Datum: 13.07.1995
Místo: Praha-Čakovice

V pražských Čakovicích byla v čele vlaku Pn 45067 zdokumentována lokomotiva 753.383-9, která si na službu v Čechách teprve zvyká po přesunu dne 25.5.1995 do depa Turnov. Od výroby byla po dobu 18 let známa svým nasazováním pod depy Ostrava a Krnov.

Autor: Petr Tausig
Datum: 15.02.1996
Místo: Příšovice

V Příšovicích byl zachycen lokomotivní vlak ve složení 714.005-6 a 753.069-4.

Autor: Petr Tausig
Datum: 09.05.1996
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Lokomotiva 753.069-4 byla vyfotografovaná ve stanici Mladá Boleslav hl.n. v čele prázdných autovozů pro nakládku nových škodovek.

Autor: Petr Tausig
Datum: 10.06.1996
Místo: Dolní Bousov

Na dnes již zrušené manipulační koleji v Dolním Bousově posunoval "brejlovec" 753.069-4, který do místní stanice přijel jako vlaková lokomotiva manipulačního vlaku Mn 80773.

Autor: Petr Tausig
Datum: 20.06.1996
Místo: Sudoměř u Mladé Boleslavi

Strojvedoucí Petr Tausig si při zastavení v Sudoměři u Mladé Boleslavi zvěčnil svěřený motorový vůz 810.190-9, který byl nasazen na osobním vlaku MOs 16401.

Autor: Petr Tausig
Datum: 20.07.1996
Místo: Mšeno

Poklidná letní atmosféra dominovala křižování motorových vozů 810.190-9 a 810.027-3 v dopravně Mšeno.