Autor:
Petr Tausig
Datum:
20.07.1996
Místo:
Mšeno
Poklidná letní atmosféra dominovala křižování motorových vozů 810.027-3 a 810.190-9 v dopravně Mšeno.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
29.07.1996
Místo:
Skalsko
V malebné staničce Skalsko zastavil osobní vlak MOs 16407 v podobě sólo motorového vozu 810.189-1.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
01.09.1996
Místo:
Skalsko
Do dopravyn Skalsko přijel osobní vlak MOs 16402 vedený boleslavskou "osmsetdesítkou" 810.244-4, na které je znatelná oprava čela po násilném poškození.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
04.10.1996
Místo:
Mladá Boleslav město
Na tehdy ještě nerekonstruovaném nádraží Mladá Boleslav město, odkud odbočuje vlečka do podniku Škoda Auto a.s., posunovala místní "fujara" 735.029-1.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
12.03.1997
Místo:
Nymburk hl.n.
Tou dobou již pěknou provozní patinou opatřený "pilštyk" 735.030-9 čekal v Nymburce hl.n na další práci.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
10.12.1998
Místo:
Mšeno
Obsluhu železniční stanice Mšeno prováděla v jeden pěkný prosincový den boleslavská 735.181-0.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
28.07.1999
Místo:
Dolní Bousov
V Dolním Bousově posunoval boleslavský "tranzistor" 742.203-3.
Autor:
Petr Tausig
Datum:
10.09.2000
Místo:
Hrubá Skála
Ještě rok před předáním "pilštyka" 735.286-7 z Turnova do muzea v Lužné u Rakovníka bylo možné potkat místní stroj na výkonech všeho druhu. Stejně tak jako na snímku, kdy zachraňoval Os 5509 na malebné trati vedoucí Českým rájem.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací