Autor: Petr Tausig

Autor: Petr Tausig
Datum: 20.07.1996
Místo: Mšeno

Poklidná letní atmosféra dominovala křižování motorových vozů 810.027-3 a 810.190-9 v dopravně Mšeno.

Autor: Petr Tausig
Datum: 29.07.1996
Místo: Skalsko

V malebné staničce Skalsko zastavil osobní vlak MOs 16407 v podobě sólo motorového vozu 810.189-1.

Autor: Petr Tausig
Datum: 01.09.1996
Místo: Skalsko

Do dopravyn Skalsko přijel osobní vlak MOs 16402 vedený boleslavskou "osmsetdesítkou" 810.244-4, na které je znatelná oprava čela po násilném poškození.

Autor: Petr Tausig
Datum: 04.10.1996
Místo: Mladá Boleslav město

Na tehdy ještě nerekonstruovaném nádraží Mladá Boleslav město, odkud odbočuje vlečka do podniku Škoda Auto a.s., posunovala místní "fujara" 735.029-1.

Autor: Petr Tausig
Datum: 12.03.1997
Místo: Nymburk hl.n.

Tou dobou již pěknou provozní patinou opatřený "pilštyk" 735.030-9 čekal v Nymburce hl.n na další práci.

Autor: Petr Tausig
Datum: 10.12.1998
Místo: Mšeno

Obsluhu železniční stanice Mšeno prováděla v jeden pěkný prosincový den boleslavská 735.181-0.

Autor: Petr Tausig
Datum: 28.07.1999
Místo: Dolní Bousov

V Dolním Bousově posunoval boleslavský "tranzistor" 742.203-3.

Autor: Petr Tausig
Datum: 10.09.2000
Místo: Hrubá Skála

Ještě rok před předáním "pilštyka" 735.286-7 z Turnova do muzea v Lužné u Rakovníka bylo možné potkat místní stroj na výkonech všeho druhu. Stejně tak jako na snímku, kdy zachraňoval Os 5509 na malebné trati vedoucí Českým rájem.