Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 16.02.2011
Místo: Pardubice hl.n.

Na pardubickém hlavním nádraží byl zdokumentován "peršing" 163.045-8 v pěkném nátěru.

Autor: Petr Malý
Datum: 16.02.2011
Místo: Pardubice hl.n.

Stále častější obrázek v provozu... Unifikovaný zelený lak z minulých let pomalu mizí a je nahrazován lakem studia Najbrt. V Pardubicích došlo k setkání unifikovaných "peršanů" 163.042-5 a 163.255-3.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.02.2011
Místo: Žalhostice

Ze stanice Žalhostice se rozjíždí motorový vůz 810.231-1 s "vlečňákem" jako osobní vlak Os 6172 do Lovosic.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.02.2011
Místo: Žalhostice

V té době běžná situace opakující se několikrát denně bylo křižování osobních vlaků ve stanici Žalhostice. Na smímku jsou motorové vozy 810.231-1 a 810.560-3

Autor: Petr Malý
Datum: 21.02.2011
Místo: Žalhostice

V pozadí vykukující věž Katedrály sv.Štěpána napovídá, že se nacházíme poblíž Litoměřic. Osobní vlak č.6110 z České Lípy do Lovosic s motorovým vozem 810.014-1 pozvolna ukrajuje své poslední kilometry do cílové stanice v nepříliš zimní krajině.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.02.2011
Místo: Žalhostice

810.653-6 poblíž Žalhostic v čele odpoledního "pendlu" Os 6176 z Litoměřic dolního nádraží do Lovosic.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.02.2011
Místo: Žalhostice

Osobní vlak 6124 vedený motorovým vozem 810.083-6 před chvílí opustil Litoměřice horní nádraží a vydává se do cíle své cesty tj.Postoloprt.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.02.2011
Místo: Řasnice

Do dopravny Řasnice brzdí ranní manipulační vlak Mn 84010 z Frýdlantu v Čechách. Po ohlašovací povinnosti bude strojvedoucí na lokomotivě 743.002-8 pokračovat mrazivým ránem do Nového Města pod Smrkem.