Autor: Petr Malý

Autor: Petr Malý
Datum: 21.04.2015
Místo: Spišská Nová Ves

Na vjezdu do Spišské Nové Vsi byly zachyceny lokomotivy 131.070-5+131.069-7 s nákladními vozy řady Falls.

Autor: Petr Malý
Datum: 21.04.2015
Místo: Štrba

Chvíli po východu slunce odjíždí z prosluněné Štrby nákladní vlak s lokomotivami 131.090-3+131.089-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.04.2015
Místo: Nižná Myšľa

Nedaleko zastávky Nižná Myšľa projíždí v doprovodu dubnového slunce osobní vlak Os 8803 (Košice - Čierna nad Tisou), jež vede Lokomotiva 163.101-9.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.04.2015
Místo: Čeľovce

Výhybnou Čel'ovce projížděla "první dvojička" 131.001-0+131.002-8 s cisternovým vlakem směrem na Košice.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.04.2015
Místo: Slivník ŠRT

Od postrku loženého vlaku se vrací "dvojička" 125.844-1+158.843-3 z výhybny Slančík do výhybny Trebišov, kde bude čekat na další vlak směřující do Hanisky pri Košiciach.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.04.2015
Místo: Čeľovce

S nákladní směskou uhání slovenskou krajinou u bce Čeľovce novým lakem vonící "dvojička" 131.002-8+131.001-0.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.04.2015
Místo: Slivník ŠRT

Za typického hučení projíždí nákladní vlak ložený železnou rudou mezi výhybnami Trebišov a Slivník na širokorozchodné trati. Za nedlouho bude plně využita postrková "dvojička" 125.843-3+125.844-1, která bude vypomáhat strojům v čele 125.812-8+125.811-0+125.821-9+125.822-7 při stoupání do druhé jmenované výhybny.

Autor: Petr Malý
Datum: 22.04.2015
Místo: Hornád ŠRT

Ranní vlak ložený železnou rudou směřující do Hanisky pri Košiciach právě překlenul normálněrozchodnou trať Košice-Čierna nad Tisou a bude klesat k výhybně Hornád. Ta se v té době využívala spíš jen jako hradlo, díky nemožnosti křižování vlaků. V čele tohoto vlaku byly 125.837-5+125.838-3+125.842-5+125.841-7.