Autor:
Petr Malý
Datum:
29.05.2014
Místo:
Medzilaborce
V době odklonů přes Lupkowský průsmyk bylo nutno,u některých nákladních vlaků směrem do polského vnitrozemí,zkracovat některé soupravy na příslušný normativ.Jeden takový posun a dočasné odstavování vozů "do kopřiv" měla ten den na starost 751.113-2.Po odstavení několika vozů pokračoval nákladní vlak v čele s 752.045-5 a zmíněnou 751.113-2 na postrku do polského Lupkowa.Obě zmíněné lokomotivy byly dočasně zapůjčeny z Hanisky pri Košiciach.
Autor:
Petr Malý
Datum:
29.05.2014
Místo:
Medzilaborce
Při posunu v Medzilaborcích byla zvěčněna, pěknou provozní patinou opatrěná, "ceckaňa" 751.113-2.
Autor:
Petr Malý
Datum:
29.05.2014
Místo:
Medzilaborce
Kolem odjezdového mechanického návěstidla v Medzilaborcích odjíždí odklonový vlak do polské stanice Łupków. Na postrku vypomáhal, za patřičného zvukového doprovodu a pod dohledem početné místní menšiny, stroj 751.113-2.
Autor:
Petr Malý
Datum:
30.05.2014
Místo:
Sukov
Netradiční složení "manipuláku" do Medzilaborců, ve kterém byly řazeny polské "wapky", bylo zapříčiněno vozbou odklonových vlaků přes Lupkowský průsmyk. Z Medzilaborců byly vypravovány většinou dva vlaky do polského Lupkówa, v jejichž čele byly lokomotivy řad 751 a 752.
Autor:
Petr Malý
Datum:
30.05.2014
Místo:
Vydraň
Pokud není možný provoz přes PPS Plaveč/Muszyna díky výlukám,využívá se zřídka sousední přechod do Polska z Medzilaborců do Lupkowa.V roce 2014 se tak stalo na jaře,kudy projížděly zpravidla dva páry nákladních vlaků.Více jich díky náročnému úseku a osobním vlakům,které zajížděly do Medzilaborců mesta,nebylo možno odvézt.Vlaky v úseku Medzilaborce-Lupkow a opačně jezdily s postrkem.U posledního vlaku z Medzilaborců směřujícího do slovenského vnitrozemí jezdily obě lokomotiy zpravidla v čele.Na snímku pozvolna sjíždí 751.113-2 obcí Vydraň.
Autor:
Petr Malý
Datum:
30.05.2014
Místo:
Medzilaborce mesto
Do Medzilaborců pozvolna sjíždí jeden z odklonových vlaků z polského Łupkówa se strojem 751.113-2.