Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 17.02.1999
Místo: Teplice nad Metují

Do stanice Teplice nad Metují přijíždí osobní vlak Os 5101 v čele s nezaměnitelným "brejlovcem" 750.284-2.

Autor: Martin Varga
Datum: 04.03.1999
Místo: Čebín

Letohradský stroj 742.259-5 byl na přelomu milénia často nasazován na vozbu měřícího vozu pro železniční svršek. Na snímku je zobrazen mezi Čebínem a Kuřimí.

Nové!
Autor: Martin Varga
Datum: 31.05.1999
Místo: Vodňany

Na konci května roku 1999 posunovala ve Vodňanech "bardotka" 751.186-8, která sem přijela s vlakem Mn 88860.

Autor: Martin Varga
Datum: 04.07.1999
Místo: Moravská Nová Ves

Při Lv jízdě zastavil v Moravské Nové Vsi břeclavský "čmelák" 771.162-5. S největší pravděpodobností se jednalo už i o výkon spojený s "koridorizací Ferdinandky", kdy právě lokomotivy řad 770 a 771 často zajišťovaly přetahy kvůli výlukám.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.11.1999
Místo: Chomutov

Noční snímek motorového vozu 810.145-3 byl pořízen dne 13.11.1999 v Chomutově.

Autor: Martin Varga
Datum: 17.12.1999
Místo: Kounov

V zastávce s nákladištěm Kounov zastavuje osobní vlak MOs 6708 vedený motorovým vozem 810.218-8, který byl v roce 2009 byl rekonstruován v šumperském PARSu na "regionovu" 814.088-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 26.12.1999
Místo: Budišov nad Budišovkou

Do Budišova nad Budišovokou dorazil osobní vlak ze Suchdola nad Odrou, který byl veden "motorem" 810.068-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 01.04.2000
Místo: Žacléř

V koncové dopravně v Žacléři byl zdokumentován trutnovský "orchestrion" 810.182-6, který byl nasazen na vlaku MOs 25415.