Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 17.12.1999
Místo: Kounov

V zastávce s nákladištěm Kounov zastavuje osobní vlak MOs 6708 vedený motorovým vozem 810.218-8, který byl v roce 2009 byl rekonstruován v šumperském PARSu na "regionovu" 814.088-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 26.12.1999
Místo: Budišov nad Budišovkou

Do Budišova nad Budišovokou dorazil osobní vlak ze Suchdola nad Odrou, který byl veden "motorem" 810.068-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 01.04.2000
Místo: Žacléř

V koncové dopravně v Žacléři byl zdokumentován trutnovský "orchestrion" 810.182-6, který byl nasazen na vlaku MOs 25415.

Autor: Martin Varga
Datum: 03.05.2000
Místo: Chlumčany u Loun

"Orchestrion" 810.529-8 byl zachycen dne 3.5.2000 při vedení osobního vlaku Os 9705 (Most-Kralupy nad Vltavou) nedaleko Chlumčan u Loun.

Autor: Martin Varga
Datum: 08.05.2000
Místo: Dobříčany

U zastávky Dobříčany byl dne 5.8.2000 pořízen snímek motorového vozu 810.561-1 nasazeného na osobním vlaku Os 9861 (Chomutov-Lužná u Rak.). Daný úsek trati je dnes již jen jednokolejný.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.02.2001
Místo: Lichkov

Za značně nepříznivého počasí byla v Lichkově vyfocena dvojice letohradských "zamračených" 751.236-1+751.176-9, která byla nasazena na vlak NEx 44263 do Miedzylesie.

Autor: Martin Varga
Datum: 12.05.2001
Místo: Jastrabá

Na postrku značně vytíženého nákladního vlaku Pn 53562 duněl při plném zatížení zvolenský "čmelák" 771.012-2. Náročný úsek mezi zastávkou Jastrabá a stanicí Kremnice prověřil výkon tohoto stroje a otevřené dveře u motoru asi moc chlazení nepřidaly.

Autor: Martin Varga
Datum: 21.07.2001
Místo: Plešivec

Značně omšelá "ťapka" 721.226-1 byla dne 21.7.2001 vyfocena v domovském Plešivci.