Autor:
Martin Varga
Datum:
17.02.1999
Místo:
Teplice nad Metují
Do stanice Teplice nad Metují přijíždí osobní vlak Os 5101 v čele s nezaměnitelným "brejlovcem" 750.284-2.
Autor:
Martin Varga
Datum:
04.03.1999
Místo:
Čebín
Letohradský stroj 742.259-5 byl na přelomu milénia často nasazován na vozbu měřícího vozu pro železniční svršek. Na snímku je zobrazen mezi Čebínem a Kuřimí.
Nové!
Autor:
Martin Varga
Datum:
31.05.1999
Místo:
Vodňany
Na konci května roku 1999 posunovala ve Vodňanech "bardotka" 751.186-8, která sem přijela s vlakem Mn 88860.
Autor:
Martin Varga
Datum:
04.07.1999
Místo:
Moravská Nová Ves
Při Lv jízdě zastavil v Moravské Nové Vsi břeclavský "čmelák" 771.162-5. S největší pravděpodobností se jednalo už i o výkon spojený s "koridorizací Ferdinandky", kdy právě lokomotivy řad 770 a 771 často zajišťovaly přetahy kvůli výlukám.
Autor:
Martin Varga
Datum:
13.11.1999
Místo:
Chomutov
Noční snímek motorového vozu 810.145-3 byl pořízen dne 13.11.1999 v Chomutově.
Autor:
Martin Varga
Datum:
17.12.1999
Místo:
Kounov
V zastávce s nákladištěm Kounov zastavuje osobní vlak MOs 6708 vedený motorovým vozem 810.218-8, který byl v roce 2009 byl rekonstruován v šumperském PARSu na "regionovu" 814.088-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
26.12.1999
Místo:
Budišov nad Budišovkou
Do Budišova nad Budišovokou dorazil osobní vlak ze Suchdola nad Odrou, který byl veden "motorem" 810.068-7.
Autor:
Martin Varga
Datum:
01.04.2000
Místo:
Žacléř
V koncové dopravně v Žacléři byl zdokumentován trutnovský "orchestrion" 810.182-6, který byl nasazen na vlaku MOs 25415.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 16. 9. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací