Autor:
Martin Varga
Datum:
02.01.1999
Místo:
Podlešín
Setkání "osmsetdesítek" 810.348-3 a 810.340-0 proběhlo dne 2.1.1999 na nádraží v Podlešíně.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.02.1999
Místo:
Hvězdoňovice
Jihlavská "berta" 749.051-9 mohutně rachotí v čele "rakety" Rn 46077 nedaleko Hvězdoňovic, na postrku je mimo záběr její kolegyně 751.120-7.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.02.1999
Místo:
Hvězdoňovice
Ke stanici Stařeč se od Hvězdoňovic blížila "raketa" Rn 46077, která měla v čele lokomotivu 749.051-9, ale z důvodu značné zátěže ji na postrku pomáhala 751.120-7, toho času po opravě a v novém laku.
Autor:
Martin Varga
Datum:
14.02.1999
Místo:
Teplice nad Metují
Do Teplic nad Metují dorazil osobní vlak MOs 15757 (Trutnov hl.n.-Teplice nad Metují) vedený trutnovským motorovým vozem 810.309-5. Strojvedoucího čeká rychlý obrat, kdy se během pár minut vydá zpět jako MOs 15758.
Autor:
Martin Varga
Datum:
17.02.1999
Místo:
Teplice nad Metují
Do stanice Teplice nad Metují přijíždí osobní vlak Os 5101 v čele s nezaměnitelným "brejlovcem" 750.284-2.
Autor:
Martin Varga
Datum:
04.03.1999
Místo:
Čebín
Letohradský stroj 742.259-5 byl na přelomu milénia často nasazován na vozbu měřícího vozu pro železniční svršek. Na snímku je zobrazen mezi Čebínem a Kuřimí.
Autor:
Martin Varga
Datum:
04.07.1999
Místo:
Moravská Nová Ves
Při Lv jízdě zastavil v Moravské Nové Vsi břeclavský "čmelák" 771.162-5. S největší pravděpodobností se jednalo už i o výkon spojený s "koridorizací Ferdinandky", kdy právě lokomotivy řad 770 a 771 často zajišťovaly přetahy kvůli výlukám.
Autor:
Martin Varga
Datum:
13.11.1999
Místo:
Chomutov
Noční snímek motorového vozu 810.145-3 byl pořízen dne 13.11.1999 v Chomutově.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací