Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 02.01.1999
Místo: Podlešín

Setkání "osmsetdesítek" 810.348-3 a 810.340-0 proběhlo dne 2.1.1999 na nádraží v Podlešíně.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.02.1999
Místo: Hvězdoňovice

Jihlavská "berta" 749.051-9 mohutně rachotí v čele "rakety" Rn 46077 nedaleko Hvězdoňovic, na postrku je mimo záběr její kolegyně 751.120-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.02.1999
Místo: Hvězdoňovice

Ke stanici Stařeč se od Hvězdoňovic blížila "raketa" Rn 46077, která měla v čele lokomotivu 749.051-9, ale z důvodu značné zátěže ji na postrku pomáhala 751.120-7, toho času po opravě a v novém laku.

Autor: Martin Varga
Datum: 14.02.1999
Místo: Teplice nad Metují

Do Teplic nad Metují dorazil osobní vlak MOs 15757 (Trutnov hl.n.-Teplice nad Metují) vedený trutnovským motorovým vozem 810.309-5. Strojvedoucího čeká rychlý obrat, kdy se během pár minut vydá zpět jako MOs 15758.

Autor: Martin Varga
Datum: 17.02.1999
Místo: Teplice nad Metují

Do stanice Teplice nad Metují přijíždí osobní vlak Os 5101 v čele s nezaměnitelným "brejlovcem" 750.284-2.

Autor: Martin Varga
Datum: 04.03.1999
Místo: Čebín

Letohradský stroj 742.259-5 byl na přelomu milénia často nasazován na vozbu měřícího vozu pro železniční svršek. Na snímku je zobrazen mezi Čebínem a Kuřimí.

Autor: Martin Varga
Datum: 04.07.1999
Místo: Moravská Nová Ves

Při Lv jízdě zastavil v Moravské Nové Vsi břeclavský "čmelák" 771.162-5. S největší pravděpodobností se jednalo už i o výkon spojený s "koridorizací Ferdinandky", kdy právě lokomotivy řad 770 a 771 často zajišťovaly přetahy kvůli výlukám.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.11.1999
Místo: Chomutov

Noční snímek motorového vozu 810.145-3 byl pořízen dne 13.11.1999 v Chomutově.