Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 23.05.1998
Místo: Jedlová

Před staniční budovou v Jedlové vyčkával na odjezd osobní vlak Os 6045, který měl v čele "brejlovce" T478.3001, za nímž byla 810.331-9 s "bafíkem".

Autor: Martin Varga
Datum: 02.08.1998
Místo: Radostice

Mezi Radosticemi a Střelicemi projížděl spěšný vlak Sp 1737, který měl v čele brněnského "brejlovce" 753.114-8. Zmíněná lokomotiva měla před sebou už konec provozní kariéry, v roce 2000 byla zrušena a následně i sešrotována. Od výroby v roce 1973 tak odsloužila 27 let.

Autor: Martin Varga
Datum: 09.10.1998
Místo: Kyjov

U kyjovské strojovky odpočívá mezi výkony v nákladní dopravě "čmelák" 771.183-4.

Autor: Martin Varga
Datum: 09.10.1998
Místo: Kyjov

Do Kyjova přijíždí krátký manipulační vlak Mn 84143 a v jeho čele je lokomotiva 742.139-9, která byla toho času zapůjčena z Valašského Meziříčí do Veselí nad Moravou.

Autor: Martin Varga
Datum: 02.01.1999
Místo: Podlešín

Setkání "osmsetdesítek" 810.348-3 a 810.340-0 proběhlo dne 2.1.1999 na nádraží v Podlešíně.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.02.1999
Místo: Hvězdoňovice

Jihlavská "berta" 749.051-9 mohutně rachotí v čele "rakety" Rn 46077 nedaleko Hvězdoňovic, na postrku je mimo záběr její kolegyně 751.120-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.02.1999
Místo: Hvězdoňovice

Ke stanici Stařeč se od Hvězdoňovic blížila "raketa" Rn 46077, která měla v čele lokomotivu 749.051-9, ale z důvodu značné zátěže ji na postrku pomáhala 751.120-7, toho času po opravě a v novém laku.

Autor: Martin Varga
Datum: 14.02.1999
Místo: Teplice nad Metují

Do Teplic nad Metují dorazil osobní vlak MOs 15757 (Trutnov hl.n.-Teplice nad Metují) vedený trutnovským motorovým vozem 810.309-5. Strojvedoucího čeká rychlý obrat, kdy se během pár minut vydá zpět jako MOs 15758.