Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 25.04.1998
Místo: Kriváň

S pestrou zátěží byl u Kriváně zvěčněn stroj 770.018-0.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.04.1998
Místo: Podkriváň

Sesterské lokomotivě pomáhá zvládnout táhlé stoupání mezi Lovinobaňou a Kriváňom postrkový stroj 770.028-9, náhlý problém na stroji se rozhodla strojní četa řešit neprodleně.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.04.1998
Místo: Podkriváň

Poklidně probouzející se jarní krajinou u Podkriváně "bzučel" zvolenský "čmelák" 771.076-7 v čele slušně vytíženého manipulačního vlaku.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.04.1998
Místo: Píla

Od Píly k Podkriváni duní v čele těžkého nákladního vlaku "čmelák" 771.125-2, kdy mu na postrku pomáhá netlumený stroj 770.105-5.

Autor: Martin Varga
Datum: 02.05.1998
Místo: Krnov

"Dvaašedesátka" 830.072-5 vyčkává na své další cestující na krnovském nádraží.

Autor: Martin Varga
Datum: 02.05.1998
Místo: Krnov

Dne 2.5.1998 byla na staniční záloze v Krnově nasazena domácí 742.451-8.

Autor: Martin Varga
Datum: 18.05.1998
Místo: Jedlová

Do legendární stanice v Jedlové přijíždí osobní vlak Os 6045 vedený vzorně udržovanou lokomotivou 735.227-1.

Autor: Martin Varga
Datum: 19.05.1998
Místo: Česká Lípa hl.n.

Na českolipském hlavním nádraží čeká na odjezd osobní vlak Os 6106, který měl v čele "fujaru" 735.180-2.