Autor:
Martin Varga
Datum:
25.04.1998
Místo:
Kriváň
S pestrou zátěží byl u Kriváně zvěčněn stroj 770.018-0.
Autor:
Martin Varga
Datum:
25.04.1998
Místo:
Podkriváň
Sesterské lokomotivě pomáhá zvládnout táhlé stoupání mezi Lovinobaňou a Kriváňom postrkový stroj 770.028-9, náhlý problém na stroji se rozhodla strojní četa řešit neprodleně.
Autor:
Martin Varga
Datum:
25.04.1998
Místo:
Podkriváň
Poklidně probouzející se jarní krajinou u Podkriváně "bzučel" zvolenský "čmelák" 771.076-7 v čele slušně vytíženého manipulačního vlaku.
Autor:
Martin Varga
Datum:
25.04.1998
Místo:
Píla
Od Píly k Podkriváni duní v čele těžkého nákladního vlaku "čmelák" 771.125-2, kdy mu na postrku pomáhá netlumený stroj 770.105-5.
Autor:
Martin Varga
Datum:
02.05.1998
Místo:
Krnov
"Dvaašedesátka" 830.072-5 vyčkává na své další cestující na krnovském nádraží.
Autor:
Martin Varga
Datum:
02.05.1998
Místo:
Krnov
Dne 2.5.1998 byla na staniční záloze v Krnově nasazena domácí 742.451-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
18.05.1998
Místo:
Jedlová
Do legendární stanice v Jedlové přijíždí osobní vlak Os 6045 vedený vzorně udržovanou lokomotivou 735.227-1.
Autor:
Martin Varga
Datum:
19.05.1998
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Na českolipském hlavním nádraží čeká na odjezd osobní vlak Os 6106, který měl v čele "fujaru" 735.180-2.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 16. 9. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací