Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 16.04.1998
Místo: Aš město

V Aši městě čekal na odjezd osobní vlak MOs 17212, který byl kompletně v tzv. ODS variantě laku. V čele byla 810.442-4 a na postrku jí pomáhala 810.156-0.

Autor: Martin Varga
Datum: 16.04.1998
Místo: Hranice v Čechách

Sólo motorový vůz 810.442-4 byl dne 16.4.1998 nasazen na osobní vlak MOs 17216 do Hranic v Čechách.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.04.1998
Místo: Brno hl.n.

Veselský "čmelák" 771.069-2 přijíždí na brněnské hlavní nádraží v čele odklonového vlaku EC 174, na jehož konci se vezla "gorila" 350.001-4. Netradiční jízda po Vláře byla z důvodu nehody nákladního vlaku v Modřicích.

Autor: Martin Varga
Datum: 24.04.1998
Místo: Zastávka u Brna

Před depem v Zastávce u Brna mezi výkony odpočíval "pilštyk" 735.245-3.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.04.1998
Místo: Kriváň

S pestrou zátěží byl u Kriváně zvěčněn stroj 770.018-0.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.04.1998
Místo: Podkriváň

Sesterské lokomotivě pomáhá zvládnout táhlé stoupání mezi Lovinobaňou a Kriváňom postrkový stroj 770.028-9, náhlý problém na stroji se rozhodla strojní četa řešit neprodleně.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.04.1998
Místo: Podkriváň

Poklidně probouzející se jarní krajinou u Podkriváně "bzučel" zvolenský "čmelák" 771.076-7 v čele slušně vytíženého manipulačního vlaku.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.04.1998
Místo: Píla

Od Píly k Podkriváni duní v čele těžkého nákladního vlaku "čmelák" 771.125-2, kdy mu na postrku pomáhá netlumený stroj 770.105-5.