Autor:
Martin Varga
Datum:
16.04.1998
Místo:
Aš město
V Aši městě čekal na odjezd osobní vlak MOs 17212, který byl kompletně v tzv. ODS variantě laku. V čele byla 810.442-4 a na postrku jí pomáhala 810.156-0.
Autor:
Martin Varga
Datum:
16.04.1998
Místo:
Hranice v Čechách
Sólo motorový vůz 810.442-4 byl dne 16.4.1998 nasazen na osobní vlak MOs 17216 do Hranic v Čechách.
Autor:
Martin Varga
Datum:
22.04.1998
Místo:
Brno hl.n.
Veselský "čmelák" 771.069-2 přijíždí na brněnské hlavní nádraží v čele odklonového vlaku EC 174, na jehož konci se vezla "gorila" 350.001-4. Netradiční jízda po Vláře byla z důvodu nehody nákladního vlaku v Modřicích.
Autor:
Martin Varga
Datum:
24.04.1998
Místo:
Zastávka u Brna
Před depem v Zastávce u Brna mezi výkony odpočíval "pilštyk" 735.245-3.
Autor:
Martin Varga
Datum:
25.04.1998
Místo:
Kriváň
S pestrou zátěží byl u Kriváně zvěčněn stroj 770.018-0.
Autor:
Martin Varga
Datum:
25.04.1998
Místo:
Podkriváň
Sesterské lokomotivě pomáhá zvládnout táhlé stoupání mezi Lovinobaňou a Kriváňom postrkový stroj 770.028-9, náhlý problém na stroji se rozhodla strojní četa řešit neprodleně.
Autor:
Martin Varga
Datum:
25.04.1998
Místo:
Podkriváň
Poklidně probouzející se jarní krajinou u Podkriváně "bzučel" zvolenský "čmelák" 771.076-7 v čele slušně vytíženého manipulačního vlaku.
Autor:
Martin Varga
Datum:
25.04.1998
Místo:
Píla
Od Píly k Podkriváni duní v čele těžkého nákladního vlaku "čmelák" 771.125-2, kdy mu na postrku pomáhá netlumený stroj 770.105-5.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací