Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 28.06.1997
Místo: Medzilaborce

V poklidné atmosféře stanice Medzilaborce byl vyfocen osobní vlak vedený obligátním motorovým vozem 810.006-7. Dodán k ČSD byl v roce 1975, za sebou tak v době pořízení snímku měl 22 let provozu a před sebou rekonstrukci na motorový vůz 812.034-7.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.06.1997
Místo: Krásný Brod

K zastávce Krásný Brod se blížíl osobní vlak v čele s 810.380-6.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.06.1997
Místo: Krásný Brod

Zastávku Krásný Brod opouští 810.650-2 v čele osobního vlaku MOs 8652.

Autor: Martin Varga
Datum: 23.08.1997
Místo: Zlonice

Do Zlonic se blížil osobní vlak MOs 9707 vedený lounskou 810.147-9.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.08.1997
Místo: Horní Dvořiště

Českobudějovický "čmelák" 771.023-9 opouští s manipulačním vlakem stanici Horní Dvořiště.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.08.1997
Místo: Rybník

Lokomotivní vlak v podobě třech budějovických "čmeláků" 771.099-9+771.132-8+770.008-8 byl na konci srpna roku 1997 zvěčněn v traťovém úseku Rybník-Pšenice.

Autor: Martin Varga
Datum: 31.08.1997
Místo: Depo Kralupy nad Vltavou

Kralupské lokomotivy 751.139-7+725.030-1 čekají v domovském depu na další nasazení v nákladní dopravě.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.09.1997
Místo: Radonice u Kadaně

V dopravně Radonice u Kadaně byl k odjezdu nachystán osobní vlak MOs 25524 v podobě sólo motorového vozu 810.653-6.