Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 20.07.1996
Místo: Hrhov

Nedaleko zasávky v Hrhově byl s nákladním vlakem vyfocen "sergej" 781.318-1, toho času jeden z posledních provozních strojů své řady na Slovensku.

Autor: Martin Varga
Datum: 07.09.1996
Místo: Nesovice

Veselský "čmelák" 771.106-2 na postrku těžkého loženého vlaku (relace Třinec-Blažovice) odpočívá při jízdě na spádu z Brankovic ku Nesovicím. Ovšem v samém závěru jízdy vlaku bude ještě třeba jeho pomoc v úseku Slavkov-Blažovice.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.10.1996
Místo: Brno-Slatina

Dne 30.10.1996 vznikla ve Slatině při posunu zajímavá momentka, kdy maloměřická "zamračená" 751.315-3 čeká na opětovné uzavření závor.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.11.1996
Místo: Mladotice

Lokomotiva 742.307-2 přijíždí s manipulačním vlakem 87463 do Mladotic a to od Rakovníka, z úseku trati, který je znám dlouholetou výlukou, při níž byl v podstatě celý rozkraden a naděje na obnovení provozu je nulová.

Autor: Martin Varga
Datum: 28.11.1996
Místo: Trojany

"Orchestrion" 810.270-9 byl jako osobní vlak MOs 17707 zvěčněn v úseku mezi Mladoticemi a Trojany, na dnes již neprovozované části této malebné trati do Rakovníka.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.11.1996
Místo: Dolní Lipka

Na konci listopadu roku 1996 byla v Dolní Lipce zastižena letohradská lokomotiva 742.119-1 v čele manipulačního vlaku ze Štítů.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.12.1996
Místo: Blatná

Do Blatné vjíždí osobní vlak MOs 17903, který měl v čele 810.176-8 a na postrku jí pomáhala 810.193-3. Na snímku projíždí okolo fotogenického vjezdového mechanického návěstidla.

Autor: Martin Varga
Datum: 17.12.1996
Místo: Blatno u Jesenice

Slušně vytížený "šoupák" Mn 86711 byl zdokumentován ve stanici Blatno u Jesenice a v jeho čele byla lounská "trojka" 753.390-4.