Autor:
Martin Varga
Datum:
20.07.1996
Místo:
Hrhov
Nedaleko zasávky v Hrhově byl s nákladním vlakem vyfocen "sergej" 781.318-1, toho času jeden z posledních provozních strojů své řady na Slovensku.
Autor:
Martin Varga
Datum:
07.09.1996
Místo:
Nesovice
Veselský "čmelák" 771.106-2 na postrku těžkého loženého vlaku (relace Třinec-Blažovice) odpočívá při jízdě na spádu z Brankovic ku Nesovicím. Ovšem v samém závěru jízdy vlaku bude ještě třeba jeho pomoc v úseku Slavkov-Blažovice.
Autor:
Martin Varga
Datum:
30.10.1996
Místo:
Brno-Slatina
Dne 30.10.1996 vznikla ve Slatině při posunu zajímavá momentka, kdy maloměřická "zamračená" 751.315-3 čeká na opětovné uzavření závor.
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.11.1996
Místo:
Mladotice
Lokomotiva 742.307-2 přijíždí s manipulačním vlakem 87463 do Mladotic a to od Rakovníka, z úseku trati, který je znám dlouholetou výlukou, při níž byl v podstatě celý rozkraden a naděje na obnovení provozu je nulová.
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.11.1996
Místo:
Trojany
"Orchestrion" 810.270-9 byl jako osobní vlak MOs 17707 zvěčněn v úseku mezi Mladoticemi a Trojany, na dnes již neprovozované části této malebné trati do Rakovníka.
Autor:
Martin Varga
Datum:
30.11.1996
Místo:
Dolní Lipka
Na konci listopadu roku 1996 byla v Dolní Lipce zastižena letohradská lokomotiva 742.119-1 v čele manipulačního vlaku ze Štítů.
Autor:
Martin Varga
Datum:
13.12.1996
Místo:
Blatná
Do Blatné vjíždí osobní vlak MOs 17903, který měl v čele 810.176-8 a na postrku jí pomáhala 810.193-3. Na snímku projíždí okolo fotogenického vjezdového mechanického návěstidla.
Autor:
Martin Varga
Datum:
17.12.1996
Místo:
Blatno u Jesenice
Slušně vytížený "šoupák" Mn 86711 byl zdokumentován ve stanici Blatno u Jesenice a v jeho čele byla lounská "trojka" 753.390-4.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 16. 9. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací