Autor: Martin Varga

Nové!
Autor: Martin Varga
Datum: 28.02.1996
Místo: LET Kunovice

Zimní krajinou u Kunovic uhání na místní vlečce LET domácí motorový vůz M240.0113 v čele legendárního zaměstnaneckého vlaku.

Autor: Martin Varga
Datum: 18.04.1996
Místo: Střelice

"Brejlovec" 753.021-5 se rozjíždí ze stanice Střelice s osobním vlakem Os 14516, na konci vlaku je ještě řazen motorový vůz řady 830 s vozem Bnp. 

Autor: Martin Varga
Datum: 18.04.1996
Místo: Střelice

Okolo legendárních mechanických návěstidel ve Střelicích projíděla jihlavská "bardotka" 749.243-2 s osobním vlakem 4814.

Autor: Martin Varga
Datum: 20.04.1996
Místo: Omlenice

"Orchestrion" 810.226-1 přijíždí do Omlenic v čele osobního vlaku MOs 28205.

Autor: Martin Varga
Datum: 27.04.1996
Místo: Rybník

Mezi Horním Dvořištěm a Rybníkem byl vyfocen osobní vlak MOs 28206 vedený budějovickým "motorem" 810.572-8.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.05.1996
Místo: Klášterec nad Ohří

Chomutovský "brejlovec" 754.031-3 se rozjíždí s osobním vlakem Os 7007 z Klášterce nad Ohří.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.05.1996
Místo: Brankovice

Na postrku těžkého loženého vlaku si po překonání vrcholového bodu v Brankovicích oddechl veselský "čmelák" 771.170-8. Nyní se blíží k Nesovicím a jeho síly bude dále třeba hlavně v úseku Slavkov u Brna-Blažovice.

Autor: Martin Varga
Datum: 05.06.1996
Místo: Brno-Slatina

Brněnský "brejlovec" 753.021-5 zajišťoval v roce 1996 poměrně často přetahy rychlíků a osobních vlaků na trati Brno-Vyškov před dokončením elektrizace. Při jednom z těchto výkonů byl dne 5.6.1996 vyfocen před stanicí Brno-Slatina.