Autor:
Martin Varga
Datum:
20.04.1996
Místo:
Omlenice
"Orchestrion" 810.226-1 přijíždí do Omlenic v čele osobního vlaku MOs 28205.
Autor:
Martin Varga
Datum:
27.04.1996
Místo:
Rybník
Mezi Horním Dvořištěm a Rybníkem byl vyfocen osobní vlak MOs 28206 vedený budějovickým "motorem" 810.572-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.05.1996
Místo:
Klášterec nad Ohří
Chomutovský "brejlovec" 754.031-3 se rozjíždí s osobním vlakem Os 7007 z Klášterce nad Ohří.
Autor:
Martin Varga
Datum:
25.05.1996
Místo:
Brankovice
Na postrku těžkého loženého vlaku si po překonání vrcholového bodu v Brankovicích oddechl veselský "čmelák" 771.170-8. Nyní se blíží k Nesovicím a jeho síly bude dále třeba hlavně v úseku Slavkov u Brna-Blažovice.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.06.1996
Místo:
Brno-Slatina
Brněnský "brejlovec" 753.021-5 zajišťoval v roce 1996 poměrně často přetahy rychlíků a osobních vlaků na trati Brno-Vyškov před dokončením elektrizace. Při jednom z těchto výkonů byl dne 5.6.1996 vyfocen před stanicí Brno-Slatina.
Autor:
Martin Varga
Datum:
20.07.1996
Místo:
Hrhov
Nedaleko zasávky v Hrhově byl s nákladním vlakem vyfocen "sergej" 781.318-1, toho času jeden z posledních provozních strojů své řady na Slovensku.
Autor:
Martin Varga
Datum:
07.09.1996
Místo:
Nesovice
Veselský "čmelák" 771.106-2 na postrku těžkého loženého vlaku (relace Třinec-Blažovice) odpočívá při jízdě na spádu z Brankovic ku Nesovicím. Ovšem v samém závěru jízdy vlaku bude ještě třeba jeho pomoc v úseku Slavkov-Blažovice.
Autor:
Martin Varga
Datum:
30.10.1996
Místo:
Brno-Slatina
Dne 30.10.1996 vznikla ve Slatině při posunu zajímavá momentka, kdy maloměřická "zamračená" 751.315-3 čeká na opětovné uzavření závor.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací