Nové!
Autor:
Martin Varga
Datum:
28.02.1996
Místo:
LET Kunovice
Zimní krajinou u Kunovic uhání na místní vlečce LET domácí motorový vůz M240.0113 v čele legendárního zaměstnaneckého vlaku.
Autor:
Martin Varga
Datum:
18.04.1996
Místo:
Střelice
"Brejlovec" 753.021-5 se rozjíždí ze stanice Střelice s osobním vlakem Os 14516, na konci vlaku je ještě řazen motorový vůz řady 830 s vozem Bnp.
Autor:
Martin Varga
Datum:
18.04.1996
Místo:
Střelice
Okolo legendárních mechanických návěstidel ve Střelicích projíděla jihlavská "bardotka" 749.243-2 s osobním vlakem 4814.
Autor:
Martin Varga
Datum:
20.04.1996
Místo:
Omlenice
"Orchestrion" 810.226-1 přijíždí do Omlenic v čele osobního vlaku MOs 28205.
Autor:
Martin Varga
Datum:
27.04.1996
Místo:
Rybník
Mezi Horním Dvořištěm a Rybníkem byl vyfocen osobní vlak MOs 28206 vedený budějovickým "motorem" 810.572-8.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.05.1996
Místo:
Klášterec nad Ohří
Chomutovský "brejlovec" 754.031-3 se rozjíždí s osobním vlakem Os 7007 z Klášterce nad Ohří.
Autor:
Martin Varga
Datum:
25.05.1996
Místo:
Brankovice
Na postrku těžkého loženého vlaku si po překonání vrcholového bodu v Brankovicích oddechl veselský "čmelák" 771.170-8. Nyní se blíží k Nesovicím a jeho síly bude dále třeba hlavně v úseku Slavkov u Brna-Blažovice.
Autor:
Martin Varga
Datum:
05.06.1996
Místo:
Brno-Slatina
Brněnský "brejlovec" 753.021-5 zajišťoval v roce 1996 poměrně často přetahy rychlíků a osobních vlaků na trati Brno-Vyškov před dokončením elektrizace. Při jednom z těchto výkonů byl dne 5.6.1996 vyfocen před stanicí Brno-Slatina.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 9. 9. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací