Autor: Martin Varga

Autor: Martin Varga
Datum: 18.11.2001
Místo: Brno hl.n.

"Šroťák" 721.193-1 zajišťoval dne 18.11.2001 svoz popelnic z obvodu brněnského hlavního nádraží.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.11.2001
Místo: Kropáčova Vrutice

Na postrku manipulačního vlaku Mn 86656 byla ve stanici Kropáčova Vrutice zvěčněna lokomotiva 771.149-2, která toho času náležela do stavu ještě fungujícího depa ve Všetatech.

Autor: Martin Varga
Datum: 13.04.2002
Místo: Skalice nad Svitavou

Ve Skalici nad Svitavou odpočívala nesourodá trojice lokomotiv, 770.050-2+744.502-6+720.569-3, patřící společnosti Lokotrans. Vyčkávaly na nakládku štěrku do uceleného vlaku pro některý z koridorových úseků na trati Přerov-Břeclav.

Autor: Martin Varga
Datum: 22.04.2002
Místo: Šatov

V traťovém úseku Znojmo-Šatov byl vyfocen nákladní vlak Rn 45083 směřující do Retzu. V čele byla vzhledově nezaměnitelná znojemská lokomotiva 742.247-0.

Autor: Martin Varga
Datum: 17.05.2002
Místo: Jastrabá

S lehkou zátěží manipulačního vlaku Mn 83500 si pohrává "čmelák" 771.127-8, zvěčněný z nástupiště zastávky Jastrabá.

Autor: Martin Varga
Datum: 18.05.2002
Místo: Horná Štubňa zast.

Na spádu mezi stanicí a zastávkou v Horní Štubně udržuje vlakový "čmelák" 771.015-5 stanovenou rychlost nákladního vlaku Zn 53564.

Autor: Martin Varga
Datum: 30.09.2002
Místo: Vysoké Popovice

Od Vysokých Popovic stoupá k Rapoticím brněnský "brejlovec" 750.250-3 v čele osobního vlaku Os 4810.

Autor: Martin Varga
Datum: 25.02.2003
Místo: Sebuzín

V údolí Labe, v traťovém úseku Sebuzín-Libochovany, projížděl velmi krátký Mn 86453, na kterém byl nasazen "čmelák" 771.007-2.