Autor: Martin Nesrsta

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 16.12.2006
Místo: Tlumačov

Na konci roku 2006 byla k likvidaci v Metalšrotu Tlumačov přivezena větší skupina motorových vozů řad 820, 830 a 831. Jedné z kolon vévodila bývala znojemská 831.216-7, kdy břeclavské depo po tomto kovošrotu chtělo dle popisků vrátit nárazníky.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 27.12.2006
Místo: DPOV Přerov

163.072-2 po nehodě v prostorách DPOV v Přerově čeká na přistavení do opravy.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 12.02.2007
Místo: Všetuly

Neobsluhovaným nákladištěm ve Všetulích projížděl "bumlák" Mn 81050 a v jeho čele byl "buchar" 742.390-8, který byl několik let stálicí na Mn vlacích okolo Kroměříže.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 24.02.2007
Místo: Hulín

V Hulíně byla odstavena lokomotiva 742.506-9, která byla opatřena novým lakem.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 11.03.2007
Místo: Kroměříž

V kroměřížském depu je k dalšímu nasazení nachystána místní stálice v podobě motorového vozu 810.373-1.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 11.03.2007
Místo: Kroměříž

V kroměřížské strojovce se slunil "motor" 810.678-3, sloužící tou dobou letmo na výkonech depa ve Valašském Meziříčí.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 12.03.2007
Místo: Kroměříž

Stroj 703.632-0 na vlečce Sladoven v Kroměříži. Sladovna Kroměříž zahájila výrobu v červnu roku 1997. Z hlediska technologického vybavení se jedná o nejmodernější sladovnu v ČR. Svými technickými a technologickými parametry splňuje i ty nejnáročnější požadavky. Její dostavba znamenala důležitý krok v modernizaci českého sladařského průmyslu.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 03.04.2007
Místo: Břeclav

Z Břeclavi ku Kútům odjíždí osobní vlak 4683 a na fotografii tak byla zachycena slovenská 560.014-3.