Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.12.2006
Místo:
Tlumačov
Na konci roku 2006 byla k likvidaci v Metalšrotu Tlumačov přivezena větší skupina motorových vozů řad 820, 830 a 831. Jedné z kolon vévodila bývala znojemská 831.216-7, kdy břeclavské depo po tomto kovošrotu chtělo dle popisků vrátit nárazníky.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
27.12.2006
Místo:
DPOV Přerov
163.072-2 po nehodě v prostorách DPOV v Přerově čeká na přistavení do opravy.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
12.02.2007
Místo:
Všetuly
Neobsluhovaným nákladištěm ve Všetulích projížděl "bumlák" Mn 81050 a v jeho čele byl "buchar" 742.390-8, který byl několik let stálicí na Mn vlacích okolo Kroměříže.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
24.02.2007
Místo:
Hulín
V Hulíně byla odstavena lokomotiva 742.506-9, která byla opatřena novým lakem.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
11.03.2007
Místo:
Kroměříž
V kroměřížském depu je k dalšímu nasazení nachystána místní stálice v podobě motorového vozu 810.373-1.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
11.03.2007
Místo:
Kroměříž
V kroměřížské strojovce se slunil "motor" 810.678-3, sloužící tou dobou letmo na výkonech depa ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
12.03.2007
Místo:
Kroměříž
Stroj 703.632-0 na vlečce Sladoven v Kroměříži. Sladovna Kroměříž zahájila výrobu v červnu roku 1997. Z hlediska technologického vybavení se jedná o nejmodernější sladovnu v ČR. Svými technickými a technologickými parametry splňuje i ty nejnáročnější požadavky. Její dostavba znamenala důležitý krok v modernizaci českého sladařského průmyslu.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
03.04.2007
Místo:
Břeclav
Z Břeclavi ku Kútům odjíždí osobní vlak 4683 a na fotografii tak byla zachycena slovenská 560.014-3.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 22. 8. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací