Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
DPOV Přerov
V areálu DPOV Přerov byla odstavena kolona "šestikoláků", které vévodil bývalý ostravský stroj 182.085-1. Všechny zobrazené lokomotivy se postupně dočkaly opravy a polonizace.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Z "berty" 751.091-0 zbyl v České Třebové už jen rám a historie této dané lokomotivy se tímto uzavírá.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Již jen zubožené torzo 751.108-2 čekalo v České Třebové na definitivní zářez autogenů.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Bývalá meziměstská perla 750.292-5 čeká v depu Česká Třebová na lepší zítřky, které skutečně nastaly a lokomotiva byla rekonstruována na 753.757-4 ( ČD Cargo ).
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
"Čmelák" 771.030-4 byl odstaven na "železničním hřbitově" v České Třebové.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
Na odstavných kolejích depa v České Třebová byla odstavena čtveřice "čmeláků", které dominoval vzhledově zachovalý stroj 771.024-7. Později došlo k jejich přetažení do Metalšrotu Tlumačov, kde byli sešrotováni.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Depo Česká Třebová
V depu Česká Třebová postával v čele zrušených lokomotiv ex-rakovnický "velký hektor" 721.168-3.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
01.09.2006
Místo:
Česká Třebová
Za depem v České Třebové byl vyfocen "brejlovec" 753.100-7, který po zrušení sloužil jako zdroj náhradních dílů ve Valašském Meziříčí a následně byl převezen na sešrotování.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 22. 8. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací