Autor: Martin Nesrsta

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: DPOV Přerov

V areálu DPOV Přerov byla odstavena kolona "šestikoláků", které vévodil bývalý ostravský stroj 182.085-1. Všechny zobrazené  lokomotivy se postupně dočkaly opravy a polonizace. 

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Z "berty" 751.091-0 zbyl v České Třebové už jen rám a historie této dané lokomotivy se tímto uzavírá.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Již jen zubožené torzo 751.108-2 čekalo v České Třebové na definitivní zářez autogenů.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Bývalá meziměstská perla 750.292-5 čeká v depu Česká Třebová na lepší zítřky, které skutečně nastaly a lokomotiva byla rekonstruována na 753.757-4 ( ČD Cargo ).

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

"Čmelák" 771.030-4 byl odstaven na "železničním hřbitově" v České Třebové.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Na odstavných kolejích depa v České Třebová byla odstavena čtveřice "čmeláků", které dominoval vzhledově zachovalý stroj 771.024-7. Později došlo k jejich přetažení do Metalšrotu Tlumačov, kde byli sešrotováni.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Depo Česká Třebová

V depu Česká Třebová postával v čele zrušených lokomotiv ex-rakovnický "velký hektor" 721.168-3.

Autor: Martin Nesrsta
Datum: 01.09.2006
Místo: Česká Třebová

Za depem v České Třebové byl vyfocen "brejlovec" 753.100-7, který po zrušení sloužil jako zdroj náhradních dílů ve Valašském Meziříčí a následně byl převezen na sešrotování.