Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
10.09.2009
Místo:
Kroměříž
Strojvedoucí Aleš Krška najíždí v Kroměříži s "bertou" 751.338-5 na odstavené vozy, které následně rozposunuje a přistaví na místní vlečky.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
13.09.2009
Místo:
Dobrotice
Poblíž Dobrotic sjížděl na klesání nedělní rychlík 1444 ( Ostrava-VM-Brno ), který měl v čele lokomotivu 754.022-2, jenž byla po návratu z nymburkských dílen nazývána "bumerangem" pro svou častou poruchovost.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
23.09.2009
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
"Berta" 749.247-3 sjíždí s "bumlákem" Mn 81052 z Bystřice pod Hostýnem do Holešova a zrovna se nachází v úseku mezi zastávkami Jankovice a Dobrotice.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
09.10.2009
Místo:
Všetuly
Přes nákladiště Všetuly ( dříve velmi frekventovanému díky místnímu cukrovaru a podniku Sfinx ) projíždí "bumlák" Mn 81052 vedený "bertou" 749.247-3, kterou v ten den řídil strojvedoucí Aleš Krška z PP Přerov.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
09.10.2009
Místo:
Všetuly
Nepoužívaným nákladištěm ve Všetulích ( známému díky obsluze místní čokoládovny Svinx ) projela 810.181-8 v čele osobního vlaku 3940.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
29.11.2009
Místo:
Přerov
Krnovský "hektor" 720.039-7 dotáhl do Přerova nově nalakovanou 130.048-2 na dokončení opravy v ČMŽO Přerov.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
17.12.2009
Místo:
Zlín střed
Do stanice Zlín střed přijel nákladní vlak ložený polským uhlím pro místní teplárnu. V jeho čele jsou stroje 753.705-3+753.703-8 společnosti OKD-Doprava.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
07.01.2010
Místo:
Hulín
"Ferdinandka" byla dříve zlatým hřebem vozby ČD Carga, ovšem to po nástupu soukromých dopravců z některých vlaků vyklidilo pozice a tak docházelo často ke strojním náratům do domovského depa v Ostravě. Jeden ze zajímavějších lokomotivních vlaků byl vyfocen v Hulíně, kdy v čele konvoje byla 363.012-6 a za ní hned čtveřice lokomotiv 363.020+363.018+363.032+363.034, mimochodem dnes již jsou všechny tyto stroje v korporátním nátěru firmy ČD Cargo.