Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
18.09.2007
Místo:
Kroměříž
"Motorák" 810.519-9 dorazil s osobním vlakem Os 3942 do Kroměříže. Stanice je ještě zachycena v původní podobě před rekonstrukcí.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
24.09.2007
Místo:
Depo Ostrava
Stálice staničního posunu v Ostravě na uhelném nádraží, stroj 742.062-3, byl zvěčněn v domovském ostravském depu.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
24.09.2007
Místo:
Depo Ostrava
V domovském depu v Ostravě byly zachyceny lokomotivy 754.047-9+754.068-5. Vyčkávaly na další výkony a to nejen v osobní dopravě, ale mohly být nasazeny i na "manipuláky" do Lískovce, případně na nákladní výkony pod strojovkami Kroměříž a Otrokovice.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
24.09.2007
Místo:
Vratimov
K Vratimovu se blíží nehodový vlak firmy OKD a v jeho čele je "buchar" 740.686-1.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
10.11.2007
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Na stoupání za stanicí v Bystřici pod Hostýnem bylo zdokumentováno dvojče 742.262-9+742.293-4, které vezlo cisterny do Osíčka.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.11.2007
Místo:
Hulín
Přípřežní lokomotiva 363.009-2 pomohla "zdechlé" vlakové 362.119-0 s odvozem vlaku R 807 z Nedakonic až do Olomouce. Snímek byl pořízen ve stanici Hulín.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.11.2007
Místo:
Břeclav
Břeclavské depo ještě i v roce 2007 používalo "pilštyka" 735.007-7 k vozbě osobních vlaků do Znojma. Po rozdělení společnosti na ČD a ČD Cargo byl "pilštyk" přesunut do Brna.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
16.11.2007
Místo:
Břeclav
V Břeclavi byl na pracovním vlaku nasazen "buchar" 740.429-6 z hulínské TSSky.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 8. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací