Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
05.09.1999
Místo:
Otrokovice
Na 7. koleji v Otrokovicích odpočíval "čmelák" 771.032-0, který patřil do stavu depa ve Veselí nad Moravou, ovšem byl znám svým nasazováním i na trati Kojetín-Tovačov, resp. na vlečce Skašov.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
23.11.1999
Místo:
Staré Město u Uherského Hradiště
Veselský "čmelák" 771.032-0 byl vyfocen při nasazení na napěťové výluce ve Starém Městě u Uherského Hradiště. Vlakovou lokomotivou osobního vlaku bylo přerovské "eso" 363.024-1.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
19.12.1999
Místo:
Uherské Hradiště
V Uherském Hradišti byla s osobním vlakem vyfocena veselská 810.614-8, rozeznatelná od ostatních díky atypickému nátěru krytů pozičních světel.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
00.05.2000
Místo:
Staré Město u Uherského Hradiště
Ve stanici Staré Město u Uherského Hradiště byla na pracovním vlaku Eelektrizace železnic nasazena lokomotiva 703.015-8, na které tou dobou turnusově sloužil strojvedoucí Ladislav Horák z Hulína.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
16.08.2000
Místo:
Hanušovice
"Loďák" 831.179-7 se v Hanušovicích chystal k odjezdu s osobním vlakem do Šumperka.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
16.09.2001
Místo:
Depo Přerov
V rámci oslav 160 let KFNB byla v přerovském depu vystavena i pražská "jedničková bobina" 141.004-2.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
24.04.2003
Místo:
Okříšky
Mnohaletá stálice osobních vlaku okolo Znojma, 831.043-5, byla vyfocena dne 24.4.2003 v Okříškách.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
29.04.2003
Místo:
Znojmo
Dne 29.4.2003 zapózovalo ve Znojmě břeclavské prototypové "kvadro" 842.002-8.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 10. 6. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací