Autor: Jiří Vobecký

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 05.09.1999
Místo: Otrokovice

Na 7. koleji v Otrokovicích odpočíval "čmelák" 771.032-0, který patřil do stavu depa ve Veselí nad Moravou, ovšem byl znám svým nasazováním i na trati Kojetín-Tovačov, resp. na vlečce Skašov.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 23.11.1999
Místo: Staré Město u Uherského Hradiště

Veselský "čmelák" 771.032-0 byl vyfocen při nasazení na napěťové výluce ve Starém Městě u Uherského Hradiště. Vlakovou lokomotivou osobního vlaku bylo přerovské "eso" 363.024-1.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 19.12.1999
Místo: Uherské Hradiště

V Uherském Hradišti byla s osobním vlakem vyfocena veselská 810.614-8, rozeznatelná od ostatních díky atypickému nátěru krytů pozičních světel.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 00.05.2000
Místo: Staré Město u Uherského Hradiště

Ve stanici Staré Město u Uherského Hradiště byla na pracovním vlaku Eelektrizace železnic nasazena lokomotiva 703.015-8, na které tou dobou turnusově sloužil strojvedoucí Ladislav Horák z Hulína.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 16.08.2000
Místo: Hanušovice

"Loďák" 831.179-7 se v Hanušovicích chystal k odjezdu s osobním vlakem do Šumperka.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 16.09.2001
Místo: Depo Přerov

V rámci oslav 160 let KFNB byla v přerovském depu vystavena i pražská "jedničková bobina" 141.004-2.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 24.04.2003
Místo: Okříšky

Mnohaletá stálice osobních vlaku okolo Znojma, 831.043-5, byla vyfocena dne 24.4.2003 v Okříškách.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 29.04.2003
Místo: Znojmo

Dne 29.4.2003 zapózovalo ve Znojmě břeclavské prototypové "kvadro" 842.002-8.