Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 28.04.1993
Místo: Znojmo

Ve znojemském depu odpočíval mezi výkony břeclavský "sergej" 781.190-4.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1994
Místo: Neratovice

Opravená a čerstvě nalakovaná lokomotiva 750.388-1 byla zdokumentovaná ve stanici Neratovice.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 28.07.1994
Místo: Všetaty

Do Všetat přijíždí s nákladním vlakem omšelý stroj 122.032-6, náležící do stavu depa v Ústí nad Labem.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 02.10.1994
Místo: České Velenice

Na točně depa v Českých Velenicích zapózovala lokomotiva 770.104-8.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.04.1995
Místo: Všetaty

Ústecká "uhelka" 121.006-1 byla dne 23.4.1995 zachycena s nákladním vlakem ve Všetatech.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.04.1995
Místo: Neratovice

Se zajímavou směsicí přípojných vozů zastavila v Neratovicích turnovská lokomotiva 753.305-2 a její strojvedoucí vyčkává na odjezd dále směrem ku Praze.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 02.05.1995
Místo: Neratovice

V Neratovicích byl dne 2.5.1995 vyfocen značně omšelý "čmelák" 771.041-1. Nedlouho poté se lokomotiva mohla stát slavnou, již o měsíc později byla přesunuta do Břeclavi, kde mělo dojít se slovenskou stranou k výměně za "pomeranče" T678.0012. Ovšem díky úřednímu šimlu se nezdařilo a tak "čmelák" jen zapadl do inventárního stavu břeclavského depa, kde již dokončil svůj provozní život.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.05.1995
Místo: Praha-Krč

Lokomotiva 751.164-6 byla dne 6.5.1995 vyfocena při vedení osobního vlaku tvořeného patrovými osobními vozy řady Bmo.