Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
30.07.2008
Místo:
Ostružná
Šumperský motorový vůz 810.431-7 směle stoupá od Branné k Ostružné jako Os 3611.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
01.08.2008
Místo:
Horní Lipová
Slezským Semmeringem se k Horní Lipové blíží 749.264-8 v čele Sp 1800, ten spojoval o víkendech a během hlavní zimní i letní turistické sezóny polskou Opolí s oblíbenou turistickou lokalitou Jeseníků.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
04.08.2008
Místo:
Ústí nad Labem západ
Z tunelu v traťovém úseku Ústí nad Labem západ a Ústí nad Labem hl.n.jih vyjel nákladní vlak Pn 67765, který měl v čele domácí lokomotivu 123.012-7.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
04.08.2008
Místo:
Cheb
Stroj 242.242-6 je připraven v Chebu k odjezdu s R 757 (Františkovy Lázně - Praha hl.n.), pod taktovkou plecháče pojede vlak až do Plzně, tam pomyslnou štafetu převezme modernější stroj řady 363.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
04.08.2008
Místo:
Ústí nad Labem západ
V čele vlaku Pn 63670 projíždí po mostě mezi Střekovem a ústeckým západním nádražím dvojče 742.316-3 + 742.317-1.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
04.08.2008
Místo:
Ústí nad Labem západ
Po železničním mostě v Ústí nad Labem projíždí Os 6464 ze Štětí v čele s děčínskou 163.252-0. Lokomotiva je půl roku po dokončené vyvazovací opravě, při které došlo ke změně převodu a tím zpomalení na maximální rychlost 120 km/h.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
05.08.2008
Místo:
Kralupy nad Vltavou
S "flamendrem" je k odjezdu z Kralup nad Vltavou připravený motorový vůz 810.150-3
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
05.08.2008
Místo:
Depo Děčín
Zrušené stroje 749.130-1 a 141.015-8 čekají v depu Děčín na svoji poslední cestu.