Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 27.03.2007
Místo: Brno-Maloměřice

První maloměřické dvojče 230.032-5 + 230.030-9 bylo zachyceno na odpoledních "Budějkách" při průjezdu brněnskou městskou částí Obřany.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 27.03.2007
Místo: Brno-Maloměřice

V úseku mezi žst. Brno-Maloměřice a zastávkou Brno-Lesná se pomalu rozjíždí laminátka 230.040-8 s uceleným vlakem kontejnerů.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2007
Místo: Praha Masarykovo n.

Po Negrelliho viaduktu přijíždí na pražskou "Masaryčku" osobní vlak z Kralup nad Vltavou, veden je elektrickou jednotkou 451.039-2, zadním hlavovým vozem je 451.041-8.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2007
Místo: Depo Ústí nad Labem

V depu Ústí nad Labem zapózoval stroj 771.048-6, opticky nic nenesvědčuje brzkému konci, ale skutečnost byla jiná. Lokomotiva byla počátkem května 2007 přepravena do České Třebové a již v druhé polovině června započala fyzická likvidace.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2007
Místo: Ústí nad Labem západ

Již úředně zrušená 122.050-8 byla zvěčněna ve společnosti sesterských strojů 122.030-0 a 122.038-3 na "objízdném" v Ústí nad Labem.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2007
Místo: Praha Masarykovo n.

Na pražskou "Masaryčku" vjíždí 451.054-1, zadní hlavový vůz je 451.087-1.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2007
Místo: Depo Ústí nad Labem

Vrak stroje 122.040-9 čeká v depu Ústí nad Labem na fyzickou likvidaci. K nehodě došlo 21.5.2003 v žst. Roudnice nad Labem, když 122.040-9 v čele nákladního vlaku najela na konec osobního vlaku ( 451.077 ) poté, co jeho strojvedoucí projel odjezdové návěstidlo v poloze "stůj", řezal výměnu a následně zastavil.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2007
Místo: Praha Masarykovo n.

Po Negrelliho viaduktu se pomalu blíží do cílové stanice elektrická jednotka 471.018-2 / 971.018-7.