Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
27.03.2007
Místo:
Brno-Maloměřice
První maloměřické dvojče 230.032-5 + 230.030-9 bylo zachyceno na odpoledních "Budějkách" při průjezdu brněnskou městskou částí Obřany.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
27.03.2007
Místo:
Brno-Maloměřice
V úseku mezi žst. Brno-Maloměřice a zastávkou Brno-Lesná se pomalu rozjíždí laminátka 230.040-8 s uceleným vlakem kontejnerů.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.03.2007
Místo:
Praha Masarykovo n.
Po Negrelliho viaduktu přijíždí na pražskou "Masaryčku" osobní vlak z Kralup nad Vltavou, veden je elektrickou jednotkou 451.039-2, zadním hlavovým vozem je 451.041-8.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.03.2007
Místo:
Depo Ústí nad Labem
V depu Ústí nad Labem zapózoval stroj 771.048-6, opticky nic nenesvědčuje brzkému konci, ale skutečnost byla jiná. Lokomotiva byla počátkem května 2007 přepravena do České Třebové a již v druhé polovině června započala fyzická likvidace.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.03.2007
Místo:
Ústí nad Labem západ
Již úředně zrušená 122.050-8 byla zvěčněna ve společnosti sesterských strojů 122.030-0 a 122.038-3 na "objízdném" v Ústí nad Labem.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.03.2007
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na pražskou "Masaryčku" vjíždí 451.054-1, zadní hlavový vůz je 451.087-1.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.03.2007
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Vrak stroje 122.040-9 čeká v depu Ústí nad Labem na fyzickou likvidaci. K nehodě došlo 21.5.2003 v žst. Roudnice nad Labem, když 122.040-9 v čele nákladního vlaku najela na konec osobního vlaku ( 451.077 ) poté, co jeho strojvedoucí projel odjezdové návěstidlo v poloze "stůj", řezal výměnu a následně zastavil.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
28.03.2007
Místo:
Praha Masarykovo n.
Po Negrelliho viaduktu se pomalu blíží do cílové stanice elektrická jednotka 471.018-2 / 971.018-7.