Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 18.10.2006
Místo: Brno-Horní Heršpice

Motorové vozy 850.049-8, 850.009-2, 831.092-2 a 830.091-5 už nikdy nesvezou cestující, jen budou zasunuty do areálu SD Brno k sešrotování.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 19.10.2006
Místo: Brno-Horní Heršpice

Traťovým úsekem mezi Brnem-Horními Heršpicemi a Troubskem se prohnal spěšný vlak Sp 1924, který byl veden 850.010-0 a ke konci vlaku byl ještě řazen 850.028-2.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 19.10.2006
Místo: Brno-Horní Heršpice

Pod bohunickým sídlištěm, v úseku Brno Horní Heršpice a zastávkou Troubsko, duní motor K12 V230 DR, který je srdcem stroje 754.045-3.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.10.2006
Místo: Brno-Obřany

Vymydlená 363.006-8 projíždí traťovým úsekem Brno-Maloměřice - Brno-Královo Pole v čele R 612 "Jan Palach".

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.10.2006
Místo: Brno-Lesná

S podzimně zbarvenou krajinou ladí i vnější vzhled stroje 230.107-5 zvěčněného poblíž Cacovického tunelu v čele prázdných autovozů.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.10.2006
Místo: Brno-Lesná

Přípřež laminátek 230.025-9 a 230.029-1 právě vykoukla z krátkého Cacovického tunelu, ten spolu s nedalekým Husovickým tunelem sloužil během druhé světové války jako sklad pro leteckou výrobu.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.10.2006
Místo: Brno-Obřany

V traťovém úseku Brno-Maloměřice - Brno-Královo Pole byla zachycena velmi fotogenická souprava nákladního vlaku, který byl veden dvojicí slušivých "laminátek" 230.059-8+230.057-2.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 10.11.2006
Místo: Jihlava

S ucelenkou uhlí je v Jihlavě připraveno k odjezdu dvojče 240.060-4 + 240.065-3, na vlaku se bude do Českých Budějovic přepravovat i nečinná 240.021-6.