Autor: Daniel Pavlíček

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 09.05.2006
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Ve stanici Mladá Boleslav hlavní nádraží zastavil 9.května 2006 se svým vlakem brejlovec 750.061-4, aby po vykřižování vyrazil do cíle své cesty, do Nymburka.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 09.05.2006
Místo: Bakov nad Jizerou

Pod částečně patrnou zříceninou hradu Zvířetice vjíždí do stanice Bakov nad Jizerou rychlík číslo 810. V kalendáři se píše datum 9. května 2006 a v jeho čele jede tehdy nymburská lokomotiva 749.224-2.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 09.05.2006
Místo: Bakov nad Jizerou

V roce 2006 byly osobní vlaky mezi Českou Lípou a Bakovem nad Jizerou v režii motorových vozů řady 843. Na snímku z 9. května 2006 je v Bakově nad Jizerou během čekání na čas odjezdu zachycen vůz 843.006-8.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 10.05.2006
Místo: Stráž nad Ohří

Po trati klikatící se podél řeky Ohře projížděl 10.května 2006 rychlík číslo 692, vedený z Děčína až do Chebu lokomotivou 363.114. Protože trakční vedení mezi Kadaní a Karlovými Vary ještě nebylo uvedeno do provozu, vystavovalo chomutovské depo v jednodenním oběhu jednu lokomotivu řady 750, jejíž pracovní náplní byla přípřežní služba na všech rychlících údolím Ohře projíždějících. Dne 10.května 2006 na tomto výkonu byl nasazen brejlovec 750.287-5, zachycený nedaleko stanice Stráž nad Ohří.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 10.05.2006
Místo: Chomutov

Názorným důkazem toho, jak byly lakovány motorové vozy řady 810 v červenožlutém unifikovaném nátěru, nám podává provozně ošuntělý motorový vůz 810.152-9, postávající 10. května 2006 před rotundou tehdy ještě funkčního depa v Chomutově. Vozová skříň se nejprve celá nalakovala žlutou barvou, aby se pak ve spodní a okenní partii doplnila nástřikem barvy červené. Při provozně větším opotřebování laku pak docházelo k "prolínání" obou barev, tak jako u vozu na snímku.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 10.05.2006
Místo: Chomutov

Klid pozdního jarního odpoledne na nádraží v Chomutově narušil 10.5.2006 příjezd jednoho z chebských rychlíků v čele s esem 363.115-7. To zde dostane přípřež v podobě brejlovce 750.287, který mu pomůže zdolat ještě nedokončenou elektrizaci na trati v údolí Ohře, aby v Karlových Varech brejlovec z přípřeže opět odstoupil, a kmenové eso dovezlo svůj rychlík až do cílového Chebu.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 10.05.2006
Místo: Stráž nad Ohří

V květnu 2006 byl elektrický provoz na stále ještě levostranné dvojkolejce údolím Ohře už "na spadnutí". Jednou z lokomotiv, vykonávající zde v tomto období postrky dvojčatům zamračených, nasazovaných na vlaky s energetickým uhlím, byl i stroj 749.227-5, zachycený 10. května 2006 u Stráže nad Ohří.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 12.05.2006
Místo: Jeneč

Ve staniči Jeneč zastavil odpoledne 12. května 2006 osobní vlak z Prahy do Kladna, tvořený sólo motorovým vozem 810.091-9.