Nejnovější fotografie

aktualizace 25. 04. 2018
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.04.1996
Místo: Depo Čerčany

V čerčanské strojovce, ve které bylo možno nejčastěji vídat motorové vozy řady 810, odpočívala místní 810.102-4.

aktualizace 25. 04. 2018
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1998
Místo: Depo Havlíčkův Brod

V Havlíčkově Brodě čekala svůj další výkon "polomáčenka" 810.144-6.

aktualizace 25. 04. 2018
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.11.1999
Místo: Depo Cheb

Při běžném ošetření mezi vlaky byla zachycena 810.155-2 s přípojným vozem řady 010 před chebským depem.

aktualizace 25. 04. 2018
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.05.1995
Místo: Depo Nymburk

V nymburském depu, ve kterém se hlavně vyskytovaly elektrické a motorové lokomotivy, bylo soustředěno i pár motorových vozů zajišťující vozbu osobních vlaků směrem na Jičín a Mladou Boleslav. Tak jako na snímku vyzdobený "motor" 810.198-2.

aktualizace 25. 04. 2018
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.05.1998
Místo: Rakovník

Svými doplňkami nezaměnitelná "osmsetdesítka" 810.269-1 depa Rakovník byla zvěčněna ve své domovské stanici.

aktualizace 25. 04. 2018
Autor: Ladislav Kroul
Datum: 04.03.1997
Místo: Hodonín

Ve své době v rozšířeném nátěru na motorových vozech řady 810 byla zachycena 810.384-8 se svou kolegyní v Hodoníně.

aktualizace 24. 04. 2018
Autor: Aleš Krška
Datum: 18.04.2018
Místo: Hulín

Do Hulína přijíždí s "bumlákem" Mn 82111 ( Kojetín - Bystřice pod Hostýnem ) a v jejím čele je břeclavský stroj 742.096-1. V Hulíně byla obsloužena vlečka firmy TOS Hulín, kam do místní kovárny směřovaly ingoty z Třineckých železáren.

aktualizace 24. 04. 2018
Autor: Aleš Krška
Datum: 19.04.2018
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Do Bystřice pod Hostýnem dorazil manipulační vlak 56785 a v jeho čele si na chvíli před posunem odpočinula lokomotiva 742.105-0. Jednalo se o mimořádnou čtvrteční obsluhu z důvodu zvýšené nakládky dřeva.

strana: 1 2 3 4 5 6 poslední
Top