Nejnovější fotografie

aktualizace 19. 02. 2018
Autor: Aleš Krška
Datum: 27.02.2008
Místo: Trutnov hl.n.

V Trutnově byly odstaveny mimo jiné i lokomotivy 750.063-0 a 751.104-1. Zatímco "berta" byla sešrotována v České Třebové, tak na "brejlovce" se usmálo štěstí a byl v roce 2017 rekonstruován na stroj 753.608-9.

aktualizace 19. 02. 2018
Autor: Aleš Krška
Datum: 27.02.2008
Místo: Trutnov hl.n.

V trutnovském depu odpočíval místní "brejlovec" 750.162-0 a čekal na nasazení jako záloha za některou z lokomotiv řady 754.

aktualizace 19. 02. 2018
Autor: Aleš Krška
Datum: 25.02.2008
Místo: Depo Děčín

U točny děčínského depa odpočívala "nulka" 750.222-2. Po nehodě na přejezdu v roce 2007 byla opravena a její čelo bylo natřeno jiným odstínem barev než zbytek lokomotivy.

aktualizace 19. 02. 2018
Autor: Aleš Krška
Datum: 27.02.2008
Místo: Trutnov

Po rozdělení strojů mezi společnostmi ČD a ČD Cargo zůstal "brejlovec" 750.258-6 ve službách osobní dopravy. Na snímku čeká na další nasazení v domovském depu v Trutnově.

aktualizace 19. 02. 2018
Autor: Aleš Krška
Datum: 27.02.2008
Místo: Trutnov

V trutnovském depu sloužila i lokomotiva 750.285-9, která byla v netradičním nátěru.

aktualizace 19. 02. 2018
Autor: Aleš Krška
Datum: 10.06.2008
Místo: Ostrava-Kunčice

Bohumínský stroj 750.042-4 se rozjíždí s osobním vlakem ze stanice Ostrava-Kunčice.

aktualizace 18. 02. 2018
Autor: foto: Evžen Stříbrnský, sbírka: Jan Novotný
Datum: 00.00.1968
Místo: Ostrava - Báňské

Další z valašských strojů byl zachycen s osobním vlakem na konci své cesty do Ostravy. Stroj 477.026 patřil dlouhé roky do depa Bohumín, od roku 1965 náležel pod Brno a 2. 12. 1967 přešel pod depo Valašské Meziříčí. Nesetrval zde příliš dlouho, jen do 13. května 1969, kdy se vrátila zpět do Brna. V roce 1972 proběhl další přesun a jeho posledním domovem se stala Břeclav. Po propadnutí zostřené prohlídky kotle 19. 5. 1975 byl zrušen a zlikvidován o rok později v Brně.

aktualizace 18. 02. 2018
Autor: foto: Evžen Stříbrnský, sbírka: Jan Novotný
Datum: 00.00.1968
Místo: Valašské Meziříčí

Ostré výfuky tříválcového stroje lokomotivy 477.020 narušují poklidnou atmosféru ve Valašském Meziříčí. Valašský "papoušek" se vydává na 61 km dlouhou cestu do Kojetína, kde ještě nedávno dominovala řada 464.0, která byla z místních výkonů postupně stahována příchodem strojů řady 477.0 v průběhu roku 1966. Zajímavostí je, že se depo Valašské Meziříčí nerozloučilo s "bulíky" definitivně a i při vládě lokomotiv řady 477.0 na trati Kojetín - Valašské Meziříčí - Ostrava zůstaly v depu dva stroje 464.033 a 54.

Když byla v roce 1967 rozpouštěna flotila lokomotiv řady 477.0 v depu Jihlava, zamířila nejedna z nich do Valašského Meziříčí a mezi nimi byla i zachycená 477.020, která byla vyfotografována Evženem Stříbrnským před srpnem 1968. Po příchodu prvních lokomotiv T478.1 se v Beskydech začalo rozléhat burácení netlumeného motoru K6S 310DR a pomaličku začalo mizet ševelení tříválcového stroje. V té době "dvacítka", vedená letmo, opouští Valašské Meziříčí, kdy se 20. 5. 1969 stává jejím novým domovem Brno.

strana: 1 2 3 4 5 6 poslední
Top