830 235-8

Označení vozidla:

830.235-8, ex M262.0235

Rok výroby:

 1960

Výrobní číslo:

 59174

TBZ:

16.2.1960, Praha-Libeň - Velim a zpět

Předání do provozu:

2.1960

Depo dodání:

Praha-Libeň

Redislokace:

2.1960 - 4.1964 - Praha-Libeň

4.1964 -  5.10.1975 - Hradec Králové

6.10.1975 -  1996 - Liberec ( 9.1976, 3.- 4.1979, 5.1981, 5.1986 a 6.1990 zapůjčena do LD Děčín )

 

Opravy/rekonstrukce:

R 4 ( 12.1960, DPOV Šumperk)

R 5 ( 6.1962 , DPOV Šumperk )

R 5 ( 3.1963, DPOV Šumperk - prasklý klikový hřídel )

R 4 ( 11.1963, DPOV Šumperk - reko blatníků a brzd. trubek )

R 5 ( 9.1964 , DPOV Šumperk - zapojení sign. izolač. stavu )

R 4 ( 6.1965 , DPOV Šumperk )

R 5 ( 5.1966, DPOV Šumperk )

R 4 ( 6.1967, DPOV Šumperk )

Rg1 ( 9.1968, DPOV Šumperk, reko. mazání kompresoru, reko. svorkovnice generátoru )

R 4 ( 1.1970, DPOV Šumperk )

4. - 7. 1970, výměna motoru v LD Hradec Králové

R 4 ( 11.1971, DPOV Šumperk )

R 4 ( 9.1973, DPOV Šumperk, montáž stabilního haícího zařízení )

RS ( 1.1976, ŽOS Šumperk )

Rg 2 ( 10.1977, ŽOS Šumperk ), garanční oprava poté ukončena až 2.1978

RS ( 3.1980, ŽOS Šumperk )

RS ( 11.1981, ŽOS Šumperk )

MS ( 1.1985, ŽOS Šumperk )

MS ( 2.1987, ŽOS Šumperk )

11.1988 - výměna motoru v LD Liberec

MS ( 6.1989, ŽOS Šumperk )

MH ( 10.1991, ŽOS Šumperk )

1.1994 - nový motor ze Šumperka

Nátěry:

 

Provozní nasazení:

 

Odstavení:

5.7.1995 došlo při dojezdu osobního vlaku 5420 do Rychnova u Jablonce n.Nisou k požáru ( přímá škoda - 200.000 Kč, zůstatková hodnota mot.vozu - 0 Kč )

Zrušena 29.3.1996

Likvidace/prodej:

 

Místo likvidace:

Havlíčkův Brod

Poznámky:

Provozní knihy a doklady M262.0235 ( sbírka - Aleš Krška )