720 039-7

Označení vozidla:

720.039-7, ex T435.0039

Rok výroby:

1959

Výrobní číslo:

 4399

TBZ:

 30.7.1959 ( Praha-Roudnice nad Labem)

Předání do provozu:

 Srpen 1959

Depo dodání:

 Spišská Nová Ves

Redislokace:

 10.1961 až 8.1.1962 zapůjčena do SSSR, depo Čop. 8.1964 až 1.1965 - LD Olomouc,2.- 5.1965 LD Ostrava, 7.-12.1965 LD Košice ( Michaľany ). 1.1966 - 5.1987 LD Ostrava ( SS Suchdol nad Odrou, PLD Krnov ), dále prodán Strojosvitu, v květnu roku 2001 prodán Olpasu Moravia, odkud byl po insolvenčním řízení v roce 2015 odkoupen soukromou osobou.

Opravy/rekonstrukce:

 R 4 (1961, DPOV Nymburk, dosazen motor z T435.038 v.č. 2192) ,R 4 ( 1963, DPOV Nymburk, výměna motoru - dosazen č.v.2166), R 4 (1966, DPOV Nymburk, výměna motoru - dosazen č.v. 2178), R 4 (1968, DPOV Nymburk, výměna motoru - dosazen č.v. 2191), R 4 ( 1970, Česká Třebová, dosazení tlumiče výfuku, výměna motoru v.č.26811), Rg-1 (1972, Česká Třebová, 12.10.1972 zkušební jízda po opravě v trati Česká Třebová-Skalice nad Svitavou) , R 4 (1975, Česká Třebová), 8.1975 - v LD Ostrava výměna generátoru s T458.1180, RG2 (1978, Česká Třebová), 10.1982 - výměna generátoru s T435.0014, RS (1982, Česká Třebová), 25.08.1984 - výměna podvozků s T435.0050, MS (1986, Česká Třebová, 17.11.1986 zkušební jízda do Svitav ).

Nátěry:

Lak 1 PUR, 9.2004, Olpas Moravia Krnov

Provozní nasazení:

 14.8.1963 - nehoda v Ružomberoku

Odstavení:

 

Likvidace/prodej:

 

Místo likvidace:

 -

Poznámky:

Poznámky: Aleš Krška, provozní kniha 720.039-7.