Valašské Meziříčí

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.12.1989
Místo: Valašské Meziříčí

Prešovský "pegas" T478.2027 byl vyfocen ve Valašském Meziříčí při přepravě do ŽOS.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.02.1990
Místo: Valašské Meziříčí

Prešovský "pegas" T478.2042 byl ve Valašskékm Meziříčí vyfocen při cestě do dílen.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.05.1990
Místo: Valašské Meziříčí

Po necelých pěti měsících v dílnách se vrací T478.2027 do domovského depa v Prešově a zdokumentována byla na vsetínském zhlaví stanice Valašské Meziříčí. Protože se jedná o rok 1990, tak už není opatřena rudými hvězdami na čelech.

Autor: Jan Novotný
Datum: 01.08.1990
Místo: Valašské Meziříčí

"Dvojička" E479.1031+E479.1032 dopravuje relačný nákladný vlak cez Valašské Meziříčí. Na týchto rušňoch sa vystriedali stovky rušňovodičov, výnimku netvoria ani Valaši, ktorí sa na nich svojho času objavovali pravidelne. Dnes je to už minulosť, rovnako ako prevádzka tohto radu na peknej hlavnej trati z Púchova na Valašské Měziříčí.

Autor: Ivo Raab
Datum: 09.08.1990
Místo: Valašské Meziříčí

Českolipská lokomotiva 735.151-3 byla zvěčněna na okraji depa ve Valašském Meziříčí během provozní přestávky při přepravě ze ŽOS Zvolen.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.01.1991
Místo: Valašské Meziříčí

Ešte na začiatku roka 1991 na sebe niesla "dvojička" E479.1046+1045 tabuľky s kryšpínovským označením. Na efektnom nočnom zábere sa predstavuje vo Valašském Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.02.1991
Místo: Valašské Meziříčí

Ve Valašském Meziříčí byla dne 9.2.1991 nachystána k odjezdu s "raketou" ostravská "nulková bobina" E499.0009. Konec její provozní kariéry se již blížil, v červenci měla poslední výkon a zrušena byla ke dni 5.9.1991.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 28.09.1991
Místo: Valašské Meziříčí

Svůj poslední netradiční nátěr, v kterém lokomotiva 140.027-4 dojezdila, předváděla především v okolí Olomouce, Ostravy, Valašského Meziříčí, Přerova a vyjímečně například jako záskok v Praze. Byla unikátem mezi lokomotivami této řady, díky svému nátěru, podobajícímu se jednotkám řady 460. Bohužel nebyl příliš udržován. V závěru své kariéry vozila osobní vlaky do Vsetína. Na snímku ji vidíme chvíli před svým zrušením ve stanici Valašské Meziříčí.