Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.09.1995
Místo:
Valašské Meziříčí
U třetího nástupiště ve Valašském Meziříčí zastavil rychlík, který měl v čele bohumínského "zpomaleného peršinga" 163.243-9.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
08.11.1995
Místo:
Valašské Meziříčí
Ve Valašském Meziříčí zastavil bohumínský "peršing" 163.243-9, který byl na obou čelech vyzdoben světlými trojúhelníky, jenž byly později předělány na červené, což bylo pro tuto lokomotivu charakteristické ( společně s 163.260 ).
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.12.1995
Místo:
Valašské Meziříčí
U st. 4 ve Valašském Meziříčí byl odstaven olomoucký "šestikolák" 182.085-1 čekající na další práci v nákladní dopravě. Toho času byla lokomotiva po opravě a v novém, slušivém laku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.03.1996
Místo:
Valašské Meziříčí
Při padajícím březnovém sněhu byla ve stanici Valašské Meziříčí, kam šestikoláky zajíždějí dodnes, zachycena i nátěrově unifikovaná lokomotiva 182.074-5.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
11.03.1996
Místo:
Valašské Meziříčí
Ještě zeleno-žlutě zbarvený stroj 742.240-5 prováděl posun ve stanici Valašské Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.04.1996
Místo:
Valašské Meziříčí
U depa ve Valašském Meziříčí pózovala s nákladním vlakem lokomotiva 182.026-5, kdy zde jistě tradičně proběhlo střídaní strojvedoucích.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.09.1996
Místo:
Valašské Meziříčí
Rušeň 182.105-7 s nepríliš vkusným žltým olemovaním čelných okien bol zvečnený vo Valašském Meziříčí na postrku nákladného vlaku.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
17.09.1996
Místo:
Valašské Meziříčí
182.105-7 na postrku nákladního vlaku ve stanici Valašské Meziříčí.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 21. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací