Stružnice

Autor: Petr Malý
Datum: 25.04.2009
Místo: Stružnice

Při křižování s protijedoucím vlakem byla zvěčněna, ještě ve starém laku, děčínská 750.235-4 s Pn 66617 do České Lípy.

Autor: Petr Malý
Datum: 25.04.2009
Místo: Stružnice

Nedlouho po opatření novým nátěrem bylo zvěčněno dvojče 742.073-0+742.192-8 ve stanici Stružnice.

Autor: Petr Malý
Datum: 02.05.2009
Místo: Stružnice

Obec Stružnice, ležící v libereckém kraji a okrese Česká Lípa je nadšenci známá i tím, že zde zastavuje tzv. Lužický motoráček. My zde vidíme pracovní vlak tažený "ponorkou" 730.606-1.

Autor: Petr Malý
Datum: 26.05.2009
Místo: Stružnice

"Dvojče" 742.308-0 + 742.307-2 s plně naloženou soupravou sklářských písků z Libuně do Řetenic projíždí stanicí Stružnice.

Autor: Petr Malý
Datum: 07.04.2010
Místo: Stružnice

Po dobrání zátěže v České Lípě pokračoval odpolendní Pn 66612 ve své cestě z Rybniště do Děčína.Za vlakovou 750.222-2 je nečinná 730.007-2.

Autor: Antonín Němeček
Datum: 00.08.2011
Místo: Stružnice

Lokomotivy 750.252-9 a 742.081-3 zastavily s nákladním vlakem ve stanici Stružnice.

Autor: Petr Malý
Datum: 31.08.2011
Místo: Stružnice

Pravidelná várka sklářského písku z Libuně do Řetenic směřující vlakem Pn 64670 právě vjíždí do stanice Stružnice. Tento den ho měly v režii stroje 753.759-0+753.758-2.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 01.09.2011
Místo: Stružnice

Pod výrobním číslem 9248 byl v ČKD Praha v roce 1975 vyroben brejlovec T478.3252. K ČSD byl převzat 16. června 1975 a do provozu zařazen v LD České Budějovice. O více než 36 let později, 1. září 2011, byl už jako 750.252-9 zachycen s podvečerním nákladem nedaleko Stružnice.