Praha hl.n.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 18.05.1992
Místo: Praha hl.n.

Autor zvěčnil tehdy zánovní jednotku, která se přezdívala "kraken" v Praze hlavním nádraží. Tentokrát to byla jednotka a čelním vozem 470.003-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.06.1992
Místo: Praha hl.n.

"Bobina" 141.009-1 bola zvečnená na práve prestavovanom pražském hlavním nádraží.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 20.02.1993
Místo: Praha hl.n.

Na čas odjezdu čeká ve stanici Praha hl.n. rychlík R 495 s lokomotivou 162.037-6, jehož cílovou stanicí jsou polské Katowice.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha hl.n.

Libeňský motorový vůz 830.203-6 projížděl strojovou jízdou pod majestátní nástupištní halou hlavního nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha hl.n.

Bobina 141.008-3 byla 8. srpna 1993 nasazena na dispečerské výkony E5. Ty spočívaly zejména v přetazích soupravových vlaků mezi jednotlivými stanicemi v pražském uzlu. Za lokomotivou lze rozpoznat probíhající výstavbu nových nástupišť č. 5 až 7, včetně rozšíření kolejiště za pomoci vybudování masivní pilotové zárubní zdi.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha hl.n.

Českobudějovické eso 363.113-2 je v čele rychlíku připraveno k odjezdu do jižních Čech. Vedle něj stojí dispečerky E3 a E5 obsazené stroji 141.051-3 a 141.008-3.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha hl.n.

Vzhledově nijak neoslňující stroj 150.009-9 zastavil se svým vlakem u druhého nástupiště stanice Praha hl.n.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 25.03.1994
Místo: Praha hl.n.

"Eso" 363.060-5 vchádza na pražské hlavní nádraží s rýchlikovou súpravou.