Praha-Hrabovka

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.01.1984
Místo: Praha-Hrabovka

Poslední zástupkyně své řady, lokomotiva E499.1061 zachycená během posunu s osobními vozy v Praze-Hrabovce.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 20.09.1998
Místo: Praha-Hrabovka

Lokomotiva řady 363 Českých Drah natřená v tehdejším barevném schématu této řady u Železníc Slovenskej republiky byla ke spatření v provozu v závěru roku 1998. Jednalo se o "Eso" 363.066 DKV Praha, opravené v ŽOS Vrútky na přelomu let 1997 a 1998 po vážném poškození, ke kterému došlo ve stanici Leopoldov, kde 8. 8. 1997 ve 2:50 hodin při jízdě s odklonovým ER 31224 "Hornád" narazilo v obvodu St. 2 rychhlostí 86 km/h na ve vlakové cestě zapomenutou laminátku 240.041. Na snímku pořízeném 20. 9. 1998 na koleji "Pod zdí" na Hrabovce, se po výjezdu z ještě funkčního depa na pražské Masaryčce, chystá odjet po spojovací trati z Hrabovky na Hlavní nádraží, na jedem ze svých prvních výkonů po návratu z opravy po výše zmíněné nehodě. Nutno jen dodat že i když pluhy v "slovenské" barevné kombinaci mu byly po pár měsících přetřeny u nás obligátní žlutou barvou, i tak zahájil stroj 363.066 epochu nátěru "čáry ponoru" v barvě slonové kosti u řady 363 Českých Drah.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.07.1999
Místo: Praha-Hrabovka

843.009-2 + 043.003 + 943.004 na cestě do Rakovníka. Snímek byl pořízen v Praze-Hrabovce, před odjezdem na "Masaryčku".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 31.08.1999
Místo: Praha-Hrabovka

Lokomotiva 749.140-0 byla zachycena na dnes již neexistující spojce v Praze-Hrabovce.

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.03.2000
Místo: Praha-Hrabovka

Neopakovateľný pochmúrny záber odstaveného rušňa 181.064-7 vznikol v marci 2000 v Praze-Hrabovce.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.03.2000
Místo: Praha-Hrabovka

Stroj 141.044-8 v Praze na Hrabovce při posunu.

1