Plzeň hl.n.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 05.03.1994
Místo: Plzeň hl.n.

Je "čtvrt na tři" odpoledne dne 5. března 1994. V Plzni hlavním nádraží vidíme na 4. koleji vlak EC 50 Karlštejn. Ten právě přivezla z Prahy zánovní lokomotiva 363.170-2.

Autor: Václav Šafář
Datum: 24.06.1994
Místo: Plzeň hl.n.

742.632-3 (ex T466.2413) bola zachytená na hlavním nádraží v Plzni.

Autor: Bridell
Datum: 10.01.1995
Místo: Plzeň hl.n.

Z důvodu vysokého správkového stavu brejlovců řady 754, musely být na jeden z EC vlaků vystaveny stroje 753.060-3 (přípřežní) a 750.253-7 (vlaková), která zajistila topení. Na snímku je vidíme v Plzni po přepřahu od esa řady 363, před svou cestou do Furt im Waldu. 

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 03.02.1995
Místo: Plzeň hl.n.

Dalším strojem z plzeňské flotily řady 750 byl stroj čísla 363. Na snímku ho vidíme v Plzni hl.n. na 17. koleji na západě na postrku dělnického osobního vlaku do Nýřan.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 03.02.1995
Místo: Plzeň hl.n.

"Zelená patra" na osobních vlacích mezi Plzní a Prahou jsou dávno minulostí. Stejně tak v Plzni nepotkáme ani stroj 363.118-1. Snímek byl pořízen na páté koleji pod původní lávkou.

Autor: David Prause
Datum: 08.07.1995
Místo: Plzeň hl.n.

Oprýskaná 753.060-3 čaká spolu s o niečo reprezentatívnejšie vyzerajúcou "kolegyňou" 753.406-8 v Plzni na ďalší výkon v nákladnej doprave na trati do Domažlic.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1995
Místo: Plzeň hl.n.

V čele mezinárodního vlaku z Prahy do sousedního Německa se rozdjížděla lokomotiva 754.059-4. Jak je dobře patrné ze snímku, autor ji zdokumentoval po přepřahu od stroje řady 363, který v Plzni hl.n. odstoupil.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.07.1995
Místo: Plzeň hl.n.

Přímo v Plzni zachytil autor snímku udržovanou "laminátku" 240.066-1. Ta zde čekala na svůj další provozní výkon.