Plzeň hl.n.

Autor: Jan Bořík
Datum: 02.02.1998
Místo: Plzeň hl.n.

V čele vyrovnávkového vlaku stojí v mrazivý, ale hezký únorový den roku 1998 na sudých kolejích plzeňské stanice "domácí" 242.259-0.

Autor: Jan Bořík
Datum: 02.02.1998
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňský "plecháč" 242.216-0 stojí na "šestém západě" stanice Plzeň hl.n. v čele osobního vlaku do Klatov.

Autor: Jan Bořík
Datum: 00.03.1998
Místo: Plzeň hl.n.

S osobním vlakem do Českých Budějovic stála u čtvrtého nástupiště plzeňské stanice tehdy budějovická lokomotiva 242.253-3.

Autor: Jan Bořík
Datum: 24.04.1998
Místo: Plzeň hl.n.

Téměř na mostech přes řeku Radbuzu v Plzni hl.n. zachytil autor vjíždějící nákladní vlak z Domažlic, který vedla lokomotiva 753.047-0.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.05.1998
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňská 242.231-9 byla v minulých letech v rámci opravy opatřena tímto zajímavým nátěrem. Každý ať posoudí sám, zda byla tato verze nátěru na řadě 242 podařená, nebo ne. Autor ji zvěčnil přímo na hlavním nádraží v Plzni, když vyjížděla na svůj výkon.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.05.1998
Místo: Plzeň hl.n.

Dnes už nemožná přípřež "laminátky" 240.006-7 a stroje řady 242 se nám představuje v květnu 1998 v Plzni hlavním nádraží. Od roku 2007 náleží stroje 230 a 240 nákladnímu dopravci ČD Cargo, oproti tomu "plecháče" 242 spadly pod "matku" ČD a.s.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 10.05.1998
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňský "bleskovec" 750.314-7 se chystal s osobním vlakem do Žatce v Plzni na šesté koleji východ.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.05.1998
Místo: Plzeň hl.n.

Na sudých kolejích plzeňského hlavního nádraží, naproti Železniční poliklinice vidíme posunujícího "jezevce". Stroj 210.045-1 byl jedním z prvních v tomto provedení nátěru.