Plzeň hl.n.

Autor: Jan Bořík
Datum: 17.06.1997
Místo: Plzeň hl.n.

"Plecháč" 242.279-8 posunuje dne 17. června 1997 na lichých kolejích stanice Plzeň hl.n. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1997
Místo: Plzeň hl.n.

V prostoru stavědla II. ("dvacítky") v Plzni hl.n. posunoval stroj 742.034-2. Jako jeden ze strojů z první série byl upraven pro spojování do dvojčete. 

 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1997
Místo: Plzeň hl.n.

Se soupravou osobního vlaku byla při posunu v Plzni hl.n. zachycena udržovaná lokomotiva 753.331-8. Můžeme si na snímku všimnout původní lávky, která byla o několik let později nahrazena silničním nadjezdem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1997
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňský stroj 721.181-6 vyčkával na další pokyn k posunu do areálu skladů na plzeňském hlavním nádraží. Mohli jsme ho často vídat na 6.záloze. Snímek ho zachytil poblíž stavědla II.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1997
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňské eso 363.044-9 při posunu na sudých kolejích v Plzni hl.n. zachytil autor na začátku letních prázdnin roku 1997. Jako zajímavost lze uvést, že při rozdělování lokomotiv na nákladní a osobní dopravu v závěru listopadu roku 2007, měla jezdit dál pod DKV Plzeň v osobní dopravě. Shoda náhod a nasazení v posledním týdnu rozdělování na dispečerské výkony v Berouně rozhodla, že 44. eso "zapadlo" do vozby nákladní, tedy pod ČD Cargo.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1997
Místo: Plzeň hl.n.

Škodovácký kocour T448.0548 byl zachycen na hlavním nádraží v Plzni. 

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1997
Místo: Plzeň hl.n.

Ve stanici Plzeň hl.n. vyčkává na svůj výkon dvojice "brejlovců" 753.047 + 753.294. Tyto lokomotivy byly nosnou řadou zejména na trati z Plzně do Německa přes hraniční přechod Fürth im Wald.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1997
Místo: Plzeň hl.n.

Ve stanici Plzeň hl.n. zastihl autor lokomotivu 753.406-8. Ta se připravovala s nákladním vlakem k odjezdu ve směru na Domažlice. V pozadí vidíme další stálici DKV Plzeň, zástupce řady 742, stroj 742.206-6.