Pardubice hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 23.06.1993
Místo: Pardubice hl.n.

"Karkulka" 725.216-6 bola zachytená z profilu na hlavním nádraží v Pardubicích.

Autor: David Prause
Datum: 23.06.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Na peknej snímke z pardubického depa sa predstavujú stroje 725.262-0 a 110.027-0.

Autor: David Prause
Datum: 24.06.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Elektrická jednotka s čelnými vozňami 451.011-1+451.012-9 bola zvečnená pri peróne v žst. Pardubice hl.n..

Autor: David Prause
Datum: 24.06.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Ve velmi teplém letním dni června 1993 vyčkával na další odjezd ze stanice Pardubice hl.n. "panťák" s vedoucím vozem 451.049-1.

Autor: David Prause
Datum: 08.10.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Výrobní nátěr na první upravené zrychlené lokomotivě své řady 150.020-8 byl doplněn o vkusné lemování, díky kterému byl tento výjimečný kus z dálky jasně odlišitelný. Na snímku je tato lokomotiva zaznamenaná během zastavení v Pardubicích, a to ještě v období před pozdějším přeznačením na řadu 151.

Autor: David Prause
Datum: 21.11.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Technicky nedokonalý, ale už neopakovateľný záber 725.252-1 a 725.262-0 vznikol v pardubickej strojovke.

Autor: David Prause
Datum: 21.11.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Náterovounifikovaný trojvozňový "žabák" 451.017-8+451.018-6 boli zachytený spolu s ďalšou pantografovou jednotkou v Pardubicích.

Autor: David Prause
Datum: 04.12.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Snímka "karkulky" 725.253-9 v staršej verzií unifikovaného náteru vznikla v Pardubicích začiatkom decembra 1993.