Olomouc hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.06.2005
Místo: Olomouc hl.n.

Před olomouckým depem byla zachycena pěkná "žehlička" 110.051-0.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 01.06.2005
Místo: Olomouc hl.n.

V letech 2003-2006 vrcholilo neblahé vandalství na ostravských lokomotivách. Toto nepříliš hezké období, nám přibližuje stroj 182.040-6, který je poznamenaný těmito "výtvory" opravdu silně, při průjezdu stanicí Olomouc hl.n.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 16.08.2005
Místo: Olomouc hl.n.

V Olomouci hl.n. byly odstaveny stroje 740.770-3 a 740.861-0. Jak je patrné na polepech, provozoval je LOKOTRANS. Stroje byly toho času pronajímány hlavně na stavební práce probíhající na koridoru mezi Olomoucí a Českou Třebovou.

Autor: David Prause
Datum: 23.09.2005
Místo: Olomouc hl.n.

"Pantograf" s čelnými vozňami 451.073-1+004-6 odpočíval v Olomouci v slnečný septembrový deň roku 2005. Snímka pochádza z nepríliš dlhého obdobia prevádzky "žabotlamov" v oblasti Hané.

Autor: Aleš Krška
Datum: 20.10.2005
Místo: Olomouc hl.n.

Lokomotiva 111.011-3 stála odstavená v Olomouci hl.n. s "peršingem" ř.163, který se zrovna připravoval na výkon.

Autor: David Maštalíř
Datum: 10.04.2006
Místo: Olomouc hl.n.

Olomouckým hlavním nádražím projížděl nákladní vlak se žlutým pískem z Mohelnice a v jeho čele byl "peršing" 163.030-0.

Autor: David Maštalíř
Datum: 10.04.2006
Místo: Olomouc hl.n.

Do Olomouce přijíždí osobní vlak z Nezamyslic a na jeho konci je zvěčněna toho času domácí 451.073-1.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 15.04.2006
Místo: Olomouc hl.n.

Lokomotiva 151.018-9 na přípřeži rychlíku z Bohumína do Prahy čeká na odbavení ve stanici Olomouc hl.n. Na snímku je ještě klasický výpravčí hlavní služby, to je dnes minulostí stejně jako samotná lokomotiva, která v roce 2008 ukončila provoz díky tragické nehodě u Studénky.