Olomouc hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 30.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

"Cecek" 751.149-6 postával vo výťažnej koľaji v obvode hlavního nádraží v Olomouci.

Autor: David Prause
Datum: 30.06.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Stroj 830.057-6 byl autorem zastižen na nádraží v Olomouci, když dorazil na závěsu osobního vlaku z Prostějova. 

Autor: David Prause
Datum: 01.07.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Pri pobyte na olomouckém hlavním nádraží bol zachytený "banán" 150.005-7.

Autor: David Prause
Datum: 01.07.1993
Místo: Olomouc hl.n.

S rýchlikom z Prahy bola v Olomouci zachytená 150.008-1.

Autor: David Prause
Datum: 01.07.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Pri striedaní rušňových čiat pri pobyte v Olomouci bol zvečnený lesknúci sa "banán" 150.009-9. Vedľa postávala "bobina" 140.061-3.

Autor: David Prause
Datum: 01.07.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Známa "traťovácka" 726.606-7 bola v prvý júlový deň roku 1993 zachytená v Olomouci hlavním nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 01.07.1993
Místo: Olomouc hl.n.

Předposlední vyrobený kus řady E499.2, stroj 150.026-3, byl velice brzo po návratu k původním výrobním nátěrům také přelakován, navíc se od ostatních lišil tím, že jako jeden z mála měl správně umístěnou tzv. čáru ponoru až nad kliky dveří na stanoviště. Dalším jednoznačným identifikačním prvkem byly výstražné oranžové trojúhelníky na čelech, které na jiném stroji této řady nebyly. Tyto čelní doplňky byly typické pro lokomotivy z depa Praha Masarykovo n., zejména pro "rychlé peršany" ř. 162.

Autor: David Prause
Datum: 01.07.1993
Místo: Olomouc hl.n.

S diaľkovým osobným vlakom z Olomouca do Pardubíc bol vo východiskovej stanici zachytený "peršing" 163.038-3.