Mladá Boleslav hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.04.1997
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

V čele typického osobního vlaku lokálkových tratí, postávala v Mladé Boleslavi 810.577-7 s přípojným vozem Baafx.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.04.1997
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Boleslavská "fujara" 735.181-0 v době, kdy ještě nenosila známý modrý nátěr.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.04.1997
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

714.213-6 čakala na odchod s osobným vlakom z Mladé Boleslavi hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.04.1997
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Ještě plně provozní lokomotiva 735.130-7 v Mladé Boleslavi.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.04.1997
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

771.121-1, stále v staršej verzií unifikovaného náteru ČSD iba s úzkymi žltými prúžkami na čelách, bol zachytený pri vchode do stanice Mladá Boleslav hl.n..

Autor: Martin Varga
Datum: 01.11.1997
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Dne 1.11.1997 zapózovala na snímek boleslavská "fujara" 735.201-6 ve svém domovském depu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Ve stanici Mladá Boleslav zapózoval autorovi stroj 735.136-4, který se chystal na jízdu s manipulačním vlakem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 03.02.1998
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Ve stanici Mladá Boleslav hl.n. byla zdokumentovaná lokomotiva 753.016-5. Už ze snímku je viditelné, že tento stroj ( a byl jedním z posledních u ČD , jezdil s osobními vlaky i v zimním období. Umožňoval to jeho stále provozní agregát pro výrobu páry - PG 500.