Margecany

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.08.1991
Místo: Margecany

Spišská 140.005-0 v čele rekračního rychlíku směrem do Košic vyčkává v Margecanech na souhlas k odjezdu.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.08.1991
Místo: Margecany

Manipulační nákladní vlak vedený lokomotivou 140.012-6 je zvěčněn při dobírání zátěže ve stanici Margecany.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.08.1991
Místo: Margecany

V horkém letním odpoledni zastavil v žst. Margecany osobní vlak do Spišské Nové Vsi, v jeho čele se představuje bobina 140.035-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 23.03.1992
Místo: Margecany

V Margecanech zastavil unifikovaný "šesťkolák" 182.010-9 s nákladním vlakem.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.09.2005
Místo: Margecany

V Margecanech odpočívala lokomotiva 110.050-2.

Autor: David Maštalíř
Datum: 17.07.2006
Místo: Margecany

Ve stanici Margecany postávala 812.051-1, která měla jako první stroj své řady již z výroby dosazen korporátní lak známý pod názvem "Blonski".

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2015
Místo: Margecany

Na čele uceleného nákladního vlaku, který je složený z vozů wap/falls, se představuje dvojice lokomotiv 131.034-1 + 131.033-3.

Autor: Petr Malý
Datum: 23.04.2015
Místo: Margecany

Toho času už jedna z posledních "zelenožlutých" na Slovensku. Lokomotiva 163.109-2 je zachycena u Margecan v čele vlaku Os 7820 ( Košice - Poprad - Tatry ).

strana: 1 2 poslední
Top